פתיחת מערכת תוכן
הוראות לפתיחת מערכת תוכן חדשה:
לפתיחת מערכת תוכן חדשה יש לשלוח אימייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת m0723181818@gmail.com ולציין בכותרת המייל "בקשה למערכת תוכן"
בהודעת האימייל יש לכתוב את מטרת הקו, בצורה ברורה. כמו כן יש לצרף למייל צילום ת"ז.
שימו לב בשלב זה לא ניתן לפתוח דרכינו קווים משפחתיים.
לאחר שהבקשה תאושר תקבלו מייל משירות הלקוחות עם מספר המערכת שלכם וטופס ועדת רבנים למילוי.
כעת כבר תוכלו להתחיל לערוך את הקו אבל לפני כן יש למלא את הטופס ולשלוח לנו למייל.
כעת הקו פעיל ותוכלו להשמיע את התכנים שלכם לציבור.
בהצלחה !
שאלות נפוצות - מערכות תוכן
הסברים:
יש להיכנס לקישור הבא:
https://merkaz.clickcall.co.il/serverscall/admin/login.php
להכניס את השם משתמש שקיבלתם במייל שהוא מספר המערכת שלכם בלי הספרה 0 בהתחלה, וכן להכניס את הסיסמא שקיבלתם במייל.
יש ללחוץ עם העכבר על הקובץ אותו רוצים להעביר אחורה \ קדימה, ללחוץ במקביל על המקש Shift ולגרור את הקובץ לשלוחה הרצויה
שימו לב:
כרגע אין אפשרות צינתוק אוטומטי כשנכנסת הודעה, ואין אפשרות כניסה לפי ת"ז (רק לפי מספר או סיסמא), כמו כן אין אפשרות השארת הודעה שתושמע לאחר כמה שעות \ ימים, ואין אפשרות הקלטת שיעור אחד לכמה שלוחות בו זמנית בשלוחות ניהול מהיר (רק העתקה דרך האתר בסיום), כמובן שאם נוכל נפתח עוד אפשרויות אבל זה המצב כרגע, ואין טעם לפנות בנושא בשלב זה.
שימו לב סדר השלוחות משנה רק למראה נקי של המערכת, מה שקובע את פעולת השלוחה זה ההקשה המוגדרת בלבד.
לשינוי סדר השלוחות יש לבחור את השלוחה המתאימה עם העכבר וללחוץ במקביל על המקלדת על Shift ולגרור את השלוחה למקום הרצוי.
שימו לב אפשרות זו קצת מורכבת ויש לעשותה בזהירות.
יש להיכנס לניהול טלפוני מלא ("כניסה לניהול") ושם להיכנס לשלוחה 3 לבחור את השלוחה המתאימה (רק בשלוחת הודעות!) להגדיר אותה שוב כשלוחות הודעות, ואז לבחור בהמשך, יהיה לכם אפשרות להוסיף צליל בין הקבצים.
בהצלחה
לצורך הגדרת שלוחת ניהול מלא יש להגדיר סיסמא לניהול, את הסיסמא מגדירים ב"הגדרות מערכת" \ ניהול טלפוני \ בשדה "סיסמא"
לא למלא את השדה של כניסה לניהול בכלל.
לאחר מכן יש לפתוח שלוחת "כניסה לניהול", לאחר שתיכנסו אליה תתבקשו להקיש את הסיסמא שהזנתם ב"הגדרות המערכת"
שימו לב – אם תוסיפו סיסמא גם במאפיינים של שלוחת הניהול, תצטרכו להקיש 2 סיסמאות ברצף, אחת של המערכת ואחת של השלוחה.
על מנת לחפש קובץ ממשתמש מסויים בקבצים זמניים, יש להיכנס לקבצים זמניים (מתחת תפריט ראשי שנה נעילה) לאחר הכניסה יש להקיש בשדה החיפוש בצד ימין למעלה את מספר הטלפון שהקליט את ההודעה, כך שיוצגו רק ההקלטות ממספר זה.
במידה ורוצים לראות פרטים על הקובץ ניתן להניח את סמן העכבר על הקובץ בלא לחיצה ולהמתין מספר שניות.
פתרון תקלות:
הבעיה: אני מתקשר למספר שקיבלתי ולא שומע כלום רק שקט.
הפתרון: כנראה שאין לך הקלטת תפריט ראשי מוגדרת בקו, יש להיכנס לממשק הניהול, ניהול שלוחות, ולבחור בצד ימין למטה "תפריט ראשי שינה נעילה" ללחוץ על שנה ולהעלות הקלטה לתפריט.
הבעיה: בכניסה למערכת, או לאחת השלוחות, או אחרי הקשת סיסמא בשלוחת הניהול יש הקלטה "מספר השלוחה שגוי אנא נסה שנית"
הפתרון: להיכנס לאתר, למחוק את ההקלטה שנמצאת במאפייני השלוחה או התפריט הבעייתיים, או בתפריט הראשי, ולהעלות את ההקלטה מחדש.
הבעיה: שלוחת ניהול מהיר שמיועדת להקלטה בשלוחה מסויימת מקליטה לשלוחה אחרת, או לא מקליטה בכלל.
הפתרון: להיכנס לאתר, לשלוחה הבעייתית ולבדוק האם ב"בחר שלוחה" מוגדרת השלוחה הנכונה, שימו לב שגם אם פעם הגדרתם נכון אם שינתם את הגדרות השלוחה לאחר שהגדרתם את שלוחת הניהול יש להגדיר שוב את שלוחת הניהול המהיר.
כדאי גם לבדוק האם מספר ההקשה של שלוחת הניהול המהיר תואם את מספר ההקשה הרצויה.
הבעיה: הקלטתי קובץ ואני לא רואה אותו באתר, אבל לא שומע אותו בטלפון.
הפתרון: להוריד את הקובץ ולהעלות שוב.
כרגע אנחנו עובדים לבדוק מה מקור התקלה ולפתור אותה לגמרי.
הבעיה: משתמש הקליט הודעה למערכת ושכח להקיש על סולמית בסיום ההקלטה.
הפתרון: ההודעה תישמר ב"קבצים זמניים" מתחת ל"תפריט ראשי שנה נעילה"
הבעיה: בטעות מחקתי קובץ שלא היה צריך להימחק.
הפתרון: הקובץ נמצא ב"קבצים שנמחקו" מתחת "תפריט ראשי שנה נעילה" בניהול שלוחות
הבעיה: דו"ח שיחות לא מגיע למייל, או שאי אפשר להיכנס באתר לאפשרות דוח שיחות
הפתרון: אין.
כרגע עקב העומסים, לא ניתן לקבל דו"ח שיחות למייל, וכן ברוב שעות היממה לא ניתן להוריד דו"ח שיחות, יתכן וביום שלישי הקרוב ד' אייר העניין יסודר.
הבעיה: כל הקבצים בשלוחה נעלמו.
הפתרון: אם משנים שלוחת הודעות לסוג שלוחה אחר למשל "שלוחה בעלת 9 שלוחות" כל הקבצים יעלמו, הפתרון הוא להחזיר את סוג השלוחה לשלוחת הודעות, ולהוריד משם את כל הקבצים ורק אז להגדיר את השלוחה כשלוחה המבוקשת.
הבעיה: אני נכנס לשלוחת הניהול ומקיש סיסמא, אחר כך המערכת דורשת סיסמא נוספת.
הפתרון: לשלוחת כניסה לניהול מוגדרת סיסמא ב"הגדרות מערכת" אם תגדירו סיסמא נוספת במאפייני השלוחה המערכת תדרוש 2 סיסמאות, לכן יש להגדיר סיסמא לשלוחת ניהול רק ב"הגדרות מערכת" ניהול טלפוני.
הבעיה: קובץ גדול לא מצליח לעלות בשלמות למערכת, לאחר שהתקדמו חלק מאחוזי העלאה ההעלאה נתקעת.
הפתרון: הסיבה בד"כ בגלל שהאתר מתוכנן שאם אין שימוש פרק זמן מסוים החשבון מתנתק, לכן הפתרון הוא להשאיר את "שיחות אונליין" בכרטיסייה נפרדת בדפדפן כך שיהיה כל הזמן "שימוש" באתר, כך הקובץ יועלה בשלמותו.
הבעיה: נסיון למחוק שלוחה נתקל בהודעת שגיאה.
הפתרון: יש למחוק את כל הקבצים בשלוחה לפני מחיקת השלוחה, במידה ואין קבצים בשלוחה, יתכן ובעבר השלוחה הייתה סוג שלוחה של שלוחה בעלת 9 שלוחות, במקרה כזה צריך להגדיר אותה קודם בחזרה כשלוחה בעלת 9 שלוחות למחוק את כל השלוחות ורק אז יהיה אפשר למחוק את השלוחה. (כנ"ל גם במקרה שסוג השלוחה היה למשל תא קולי וכדומה).
עדכונים נוספים:
טריוויה
שימו לב: לגבי הבעיות מחברות פלאפון רמי לוי והוט מובייל שיש ניתוקים בהקלטה לקו אחרי 10 דקות הקלטה, בדקנו מול רמי לוי את הבעיה והסיבה היא כי הם מזהים שיש שקט מהצד השני ולכן השיחה מתנתקת, ביקשנו מהם לטפל בבעיה, והעברנו להם תיעודי שיחות לצורך טיפול בתקלה.
כרגע מומלץ כל 5 דקות בהקלטה, ללחוץ על המקש 5 (להפסקת הקלטה) ושוב 5 (להמשך) כך המערכת תזהה פעילות והקו לא יתנתק (ותודה לבית יעקב אלעד ו\או בית יעקב חיפה על הרעיון).
במידה והנכם נתקלים בבעיית חיבור, מאחר ובעיות אלו הם לא אצלינו, אנחנו מציעים לבקש מכל מתלונן שיתקשר למוקד השירות של הרשת שלו ויתלונן שהוא אינו מצליח להוציא שיחות.
חדרי ועידה - וחדרי לימוד כיתתיים
קיימים במערכת מספר סוגים שונים של חדרי ועידה:
1. חדר ועידה מורחב עם הקלטה על המערכת (בשיתוף "קליקול")
החדר המתקדם ביותר, הכולל אפשרויות רבות ומגוונות, כולל הקלטה, השתקה, צפייה דרך האתר במשתתפים, החלפת מנהלים באמצע שיעור, ועוד ועוד, לסרטון ההדרכה יש להיכנס לכאן.
2. חדרי ועידה פשוטים שאינם כוללים אפשרות הקלטה ואפשרות השתקת התלמידים. (לצפייה במדריך הקישו כאן)
א. מגדירים את סוג השלוחה כ"חדר ועידה" ומגדירים שרק המנהל יוכל לפתוח את החדר. (על פי הוראת ועדת הרבנים לענייני תקשורת) לצפייה במדריך הקישו כאן
ב. לאחר מכן מגדירים מנהל ב"הגדרות המערכת" \ ניהול בטלפון \ כניסה באמצעות זיהוי מספר \, כך שרק המספר הזה יוכל לפתוח את כלל חדרי הועידה במערכת.
בשלב זה יש אפשרות להגדיר מנהל אחד בלבד לכל מערכת.
כמו כן על מנת להקליט את השיעור מומלץ לשלב שימוש בחדר ועידה עם שיחת ועידה במכשירכם שתקליט את השיעור בשלוחת שידור חי.
כמו כן מומלץ לבקש מכל המשתתפים שלא מעוניינים לדבר להעביר את המכשיר למצב 'השתק'.
* שימו לב בחדרי הועידה הנוכחיים יתכנו פיצולים של החדר בכמות משתתפים גדולה ואין לנו פתרון לעניין בשלב זה.
3. חדרי ועידה חיצוניים (IPׂ) בחיבור למערכת
פיתחנו חדר ועידה נוסף עם הקלטת הועידה ואפשרות השתקה, ועוד, אך הגישה לקבצים של ההקלטות דרך האתר, לא תהיה ממשק הניהול הרגיל שלכם, אלא תתבצע ע"י קישור נפרד עם שם משתמש וסיסמא שונים לכל כיתה, הסברים ניתן למצוא כאן.
למעוניינים יש לפנות אלינו למייל m0723181818@gmail.com ולבקש חיבור לחדר ועידה חיצוני.
סרטוני הדרכה:
סרטון הדרכה לבניית מערכת עבור ישיבות:
סרטון הדרכה לבניית מערכת עבור בתי ספר ותתי"ם:
סרטון הדרכה לשיגור הודעות:
סרטון הדרכה להודעות תלמידים:
תשלומים:
רכישת קרדיטים
עבור שיגור הודעות-
מחיר ליחידה 16 אגורות להודעה
-
ברכישה מעל 1000 יחידות מחיר 12 אגורות להודעה
-
עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
עלות הקרדיטים הינה:
16 אגורות להודעה עד 1000 הודעות
ו12 אגורות להודעה מעל 1000
(16 ש"ח ל100 קרדיטים 120 ש"ח ל1000)
וזאת עקב המחירים הגבוהים וחוסר הזמינות לתקלות במערכת התשלום באתר, עקב גרסה נסיונית של החיבור לספקי האשראי.
בניית מערכת על ידי השירות
הקמת המערכת והשלוחות-
בניית המערכת במלואה על ידי השירות
-
הקמת שלוחות הניהול
-
שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
-
עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
הקמת מערכת תוכן חדשה
הקצאת מספר בלבד-
הקצאת מספר
-
מערכת תוכן בניהול עצמי
-
שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
