מרכזיות IP לעסקים

מרכזיית IP בענן לעסקים גדולים וקטנים, הכוללת שירותי הקלטת שיחות ונתב שיחות ועוד מגוון פתרונות יחודיים לעסקים,
מחירים נוחים ושירות אישי ומעולה.

ליצירת קשר וחזרה של נציג בהקדם

מה המעלות במרכזיות של מרכז הקווים?​​

מספר טלפון מכובד לעסק שלכם.

מהיום כבר לא יחפשו אתכם בנייד האישי, גם חברים גם משפחה וגם לקוחות...

אז באיזה מספר אתם מעוניינים?

אנו מציעים את כל סוגי המספרים, 08 / 02 / 03 / 04 / 09 / 1700 / 1800 ואפילו מספרי כוכבית מקוצרים
אני רוצה להתקדם

שלוחות ללא הגבלה

אתם יכולים לחבר שלוחות של המרכזיה בכל מקום, גם לעובדים מהבית וגם מהמשרד. ואפילו במקומות שונים בעולם! המספר ישאר תמיד המספר של המרכזיה שלכם.

רוצים לשוחח מהנייד ולהישאר במשרד?

פתרון נוסף הרלוונטי ללקוחות רבים, הוא אפשרות להוצאת וקבלת שיחות מהמספר העיסקי שלכם גם מהטלפון החכם דרך אפליקציה ייעודית.
אני רוצה להתקדם

נתב שיחות מכובד

מעכשיו כל לקוח שיתקשר אליכם ינותב לשלוחה מתאימה לו, למשל למשרד הקישו אחת להנהלת חשבונות הקישו 2 וכדומה. בקיצור, סדר בשיחות הנכנסות.

מוזיקת המתנה

רוצים שהלקוח ידע על שירותים נוספים שאתם מציעים? ניתן להזמין אצלנו מוזיקת המתנה שאותה הלקוח ישמע בהמתנה למענה, ובין צליל לצליל נשמיע לו בדיוק את מה שתבקשו !
אני רוצה להתקדם

הקלטת שיחות

רוצים לשמור את השיחות שלכם עם הלקוחות?

שירות הקלטת שיחות ותא קולי למייל

זה גם אפשרי ! תוכלו להקליט את כל השיחות שלכם עם הלקוחות ולקבל אותם ישירות למייל בסיום השיחה. כך גם בהודעות קוליות ופקסים. כי אנחנו כאן לתת לכם את הטוב ביותר !
אני רוצה להתקדם

יש לכם כבר מרכזיה?

פנו אלינו עוד היום ותקבלו הצעת מחיר הזולה בעד 50% פחות מהמתחרים !

בואו להשתדרג באיכות, במחיר, ובשירות !

המרכזיות המתקדמות ביותר עם שירות אישי ומהיר, איכותי ומקצועי. כי ככה זה שאתם בוחרים ב"מרכז הקווים" לניהול המרכזיה שלכם !
אני רוצה להתקדם

ניהול ושליטה על שיחות נכנסות

חוששים שהעובדים שלכם מפספסים שיחות?

סמס על כל שיחה שלא נענתה !

אצלנו תוכלו לקבל הודעת sms לנייד שלכם על כל שיחה שלא נענתה על ידי הנציגים שלכם. כי ב"מרכז הקווים" דואגים לעסק שלך !
אני רוצה להתקדם

מה זה מרכזיית IP?

מרכזיית IP הינה מרכזיה מתקדמת בענן לעסק או עמותה, שבה הנכם יכולים לשלוט על ניתובי השיחות הנכנסות שלכם בצורה קלה ויעילה. 
מרכזית IP היא מתקדמת וגמישה בהרבה מהמרכזיות האנלוגיות הישנות, והיא הפתרון העדכני ביותר לניהול שיחות לעסקים ומוסדות, בנוסף מרכזיה זו זולה משמעותית ! ממרכזיה אנלוגית, והיא יכולה להפחית את עלויות הטלפוניה במשרד שלכם עד 50 אחוז ! 
המרכזייה גמישה ומותאמת לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, בצורה מיטבית.
המרכזיה כוללת אפשרויות רבות, כמו נתב שיחות, מוזיקת המתנה, זמני מענה לפי שעות וימים כולל החלפת נציגים לפי שעות, הקלטת שיחה, תא קולי, ניהול תורים, כולל שליחת שיחה חוזרת ללקוח בהגיע תורו, שליטה על זמן ההמתנה של הלקוח לשירות, העברת הלקוח לנציג אחר להמשך טיפול, מענה בטלפונים נייחים וניידים, ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.
דרך המרכזייה תוכלו לקבל ולהוציא שיחות ממכשיר טלפון נייח במשרדכם על ידי חיבור מכשיר טלפון IP שמקבל שיחות דרך האינטרנט ישירות מהמרכזייה.
בנוסף אם אין לכם מכשיר טלפון IP או שאתם מעוניינים לקבל שיחות למספר האישי שלכם, תוכלו לקבל שיחות מהמספר של המרכזייה לנייד שלכם, על ידי הפניה למספר שלכם  או לכל מספר שתבקשו, או להתקין אפליקצייה ייעודית על הטלפון שלכם בה תוכלו להכניס ולהוציא שיחות ממספר הטלפון של המרכזייה. 
אנו במרכז הקווים צברנו נסיון רב להבין את צרכי הלקוח ולהתאים לו את הפתרון המושלם ביותר עבורו, המתאים ביותר והזול ביותר, לכן נשאר רק לקבל את השיחות ולטפל בלקוחות שלכם!

מה זה אומר שהמרכזיה בענן?

המרכזייה נמצאית בענן בשרתים שלנו או חברות אחסון מטעמנו, והמערכת שולחת את השיחות למכשיר הנייד או הנייח אצלכם במשרד שמכונה "שלוחה". 

דרך המרכזיה תוכלו לקבל שיחות למכשיר טלפון IP במשרד, וכן ישירות למכשיר הנייד שלכם או של העובדים שלכם.
אנו משווקים מורשים של מגוון מכשירי IP מתקדמים בין השאר של חברות fanvil ו yaelink המעולות !

מתחברים.

לצורך התקנת מרכזיה בעסק ובבית אתם חייבים חיבור לרשת)חבילת אינטרנט רגילה בבזק). בנוסף אנחנו עובדים עם כמעט כל סוגי הסינון לאינטרנט ובד"כ אין להם השפעה על מערכת הטלפוניה.

מתקשרים.

התחברתם? עכשיו אתם לא צריכים לעשות כלום, התקשרו אלינו ואנחנו נגדיר לכם מספר משלכם, נחבר את הרשת שלכם למערכת הטלפוניה, נגדיר את השלוחות, נפעיל את נתב השיחות שלכם, ניתן גם להגדיר מוזיקת המתנה וכדו׳, והעסק שלכם כבר במרכז.

משתדרגים.

אם אין לכם מערכת טלפונים תומכי IP ,ניתן להשיג אצלנו את המרכזיות וכל ציוד הקצה הטוב ביותר במחירים נוחים במיוחד, כמובן שניתן לקנות את המכשירים בכל חנות תקשורת, אך אם תעשו זאת דרכנו תיהנו בנוסף גם משירות ותמיכה לכל תהליך ההתקנה..

נהנים.

מעכשיו המרכזיה שלכם פעילה, רוצים שהשיחות יגיעו אליכם לנייד? תוכלו לחבר מספר שלוחות באותו משרד או במספר מקומות שונים (אפילו בכמה מקומות שונים בעולם...) כל מה שצריך זה חיבור אינטרנט בכל מקום שבו אתם רוצים שתהיה שלוחה של המרכזיה.

אודות

חברתינו מתמחה במגוון פתרונות תקשורת מתקדמים, לפרטיים ולעסקים, מרכזיות בענן, זיהוי שיחה חסויה, הקלטת שיחות, מספר אישי, פקס למייל, שליחת הודעות קוליות וסמסים בכמויות, ועוד ועוד, עם אלפי לקוחותינו נמנים לקוחות פרטיים, מוסדות, ארגונים, ומפלגות.

דילוג לתוכן