תנאי השירות

תקנון ותנאי השימוש בשירות:
 
השירות מסופק ללקוח ע”י חברת מרכז הקווים בע”מ להלן “החברה”
השירות ניתן בעמידה בתנאי השירות ולאחר התשלום בלבד ובמכשירים תומכי הפניה, והפניה למספרים הבאים:
לקוחות כלל החברות *67* ו0799258086# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות פלאפון ורמי לוי מהקומות הלא כשרות בלבד *67* ו 0559925184#  ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות חברת פלאפון ורמי לוי מהקומות הכשרות בלבד, *67* ו0504135439# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.

שימו לב כי אם ההפניה הופעלה בהצלחה צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה.

למשתמשים באפליקציה שימו לב כי באפליקציה המערכת מבצעת את ההפניה באופן אוטומטי בחלק מהמכשירים ורק למכשירים תומכי הפניה, ובכל מקרה מומלץ לבצע את הפניה שוב באופן ידני.

אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. זה אומר שהמכשיר לא תומך בהפניה ועל הלקוח לבקש מספק הסלולר שלו על מנת שיאפשרו לו הפניה.
 להלן מספרי שירות הלקוחות של החברות לתועלת הציבור:
 סלקום – 1800-052-052. למנויים –  123*. 
פרטנר 1800-800-054. למנויים – 054*. 
פלאפון 1800-050-166. למנויים – 166*. 
הוט מובייל 1-800-800-053. למנויים – 0053*. 
רמי לוי  076-8888-600.
לאחר הרישום והתשלום לשירות המנוי הופעל כעת יש לדחות את השיחה הנכנסת ממספר חסוי על מנת לקבל את הזיהוי, בתהליך הדחייה ברוב המקרים לא יורגש שינוי בצליל החיוג, אך יתכן וישמע צליל שונה מהרגיל.
במכשירים בעלי רשימת דחייה מומלץ להוסיף מספר חסום לרשימת הדחייה (בד”כ ניתן למצוא בהגדרות שיחה).
במכשירים ללא רשימת דחייה (בד”כ מכשירי של חברות אייפון ונוקיה אך לא רק)  יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר.
באפליקציה ברוב המקרים הפעולה נעשית באופן אוטומטי.
על מנת לבטל את הפעולה באפליקציה יש להסיר מספר חסום מרשימת הדחייה.
לקוחות גולן טלקום שימו לב – לרוב לקוחות גולן טלקום אין אפשרות הפניה, ולכן יש לפנות לחברת גולן טלקום לפני רכישת מנוי, ולבקש שיבצעו למנוי הפניה כאשר תפוס למספר 0799258086 או 0504135439. מספר הטלפון של חברת גולן טלקום הוא 0058*
לקוח גולן טלקום שאינו יכול לבצע הפניה שרכש מנוי, יוכל לבקש את ביטול העיסקה או קבלת החזר בתוך 14 יום מתאריך העיסקה, בדרכי יצירת קשר המפורטים למטה.
שימו לב: לקוח\ה שרכש\ה מנוי וחברת התקשורת המפעילה את המנוי שלהם, אינה מאפשרת הפניה, או לקוח\ה שרכש\ה מנוי פעמיים לאותו מספר באותה תקופת שירות, או חלקה, ניתן יהיה להגיש בקשה לביטול החיוב בתוך 14 יום מתאריך העסקה במייל m0723181818@gmail.com או בטלפון 0723181818 ואנו נבטל את החיוב בהקדם, עם זאת לקוח\ה שלא פנו במהלך תקופה זו לשירות הלקוחות לצורך בקשה לביטול, אין התחייבות לבטל את העסקה, מכיון שהשירות וחיוב האשראי מתבצע באופן אוטומטי ואין זיהוי של עסקה כפולה במערכות שלנו לא יתבצע זיכוי אוטומטי ! אמנם במידה ונזהה בכל זאת עסקה כפולה נזכה את הלקוח\ה בשירות זיהוי חסוי לפרק הזמן שנרכש, אלא אם הלקוח\ה יפנו אל שירות הלקוחות בתוך 14 יום כנ”ל על מנת לקבל החזר כספי.
על מנת לנסות למנוע בכל זאת חיובים כפולים המערכות שלנו מוגנות כך שלא ניתן לחייב את אותו כרטיס פעמיים ביום על אותו סכום, וזאת על מנת להימנע מעסקאות כפולות שנובעות מטעות אנוש, לכן במידה והנכם חוששים שהכרטיס לא עבר ניתן לנסות לחייב באופן מיידי את אותו הכרטיס שוב באותו מסלול באותו יום, ללא חשש מחיוב כפול, אך לא במסלול \ מחיר שונה. מסיבה זו לא ניתן לרכוש באותו כרטיס אשראי שתי מנויים לשתי מספרים במסלול דומה באותו יום.
לתשומת לבכם:
הפרה של אחד מסעיפים אלו תחשב כהפרת התקנון:
1. אין לעשות בשירות שום פעילות עיסקית לרבות שליחת דברי ספאם ודואר זבל למספרים שזוהו על ידי השירות. שימוש לצורך עיסקי ו\או לצורך שליחת ספאם ו\או דואר זבל, יחשב כהפרת התקנון.
2. אין לעשות בשירות ו\או מכוחו שום פעילות בלתי חוקית ו\או הפרה של חוקי מדינת ישראל ו\או החוקים הבינלאומיים, שימוש שלא כחוק יחשב כהפרה של התקנון, 
במידה ונעשתה הפרה של התקנון או במידה והחברה סבורה שהלקוח אינו פועל בתום לב, רשאית החברה לנתק באופן מיידי את הלקוח מהשירות, וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך, ובנוסף מתחייב הלקוח לפצות ולשפות את החברה על כל נזק שיגרם לה כתוצאה מהפרת התקנון מיד עם דרישתה הראשונית.
החברה לא מתחייבת לגלות שיחות ממספר חסוי שנחסמו ע”י שירות בתשלום, או על ידי כל צורת חסימה אחרת למעט דרך הגדרות הטלפון, אך יתכן ואף שיחות אלו יזוהו ע”י החברה. בנוסף החברה תהיה פטורה מאחריות במידה ושיחה לא תזוהה ללקוח מכל סיבה שהיא.
כמו כן במידה והשירות יחדול לפעול משך יותר מ48 שעות ברציפות, באשמת החברה המפעילה, הלקוח יזוכה על החלק היחסי בחבילה שלא נוצל, ע”י הוספת הזמן שבו השירות לא פעל לחבילה.
החברה אינה אחראית על אי שימוש בשירות עקב שגיאה של הלקוח, לרבות באחת מההגדרות הנ”ל, ניתן לקבל שירות בטלפון 0723-18-18-18.
שימו לב כי שיחה לאחר זיהוי חסוי תנותק לאחר 2 דקות שיחה.
ההטבה אותה מקבלים לקוחות “מנוי חודשי” – חודש ראשון ב4.90 ש”ח בלבד, ניתנת פעם אחת בלבד לכל מספר, במידה והמנוי ביטל את השירות אחרי קבלת ההטבה, ונרשם פעם נוספת, הוא אינו זכאי להטבה זו פעם שנייה, והוא יחויב במחיר מלא מהחודש הראשון.
בנוסף ההטבה להתקנת האפליקציה 3 ימים חינם תינתן פעם אחת בלבד למנוי. במידה והלקוח נרשם פעם נוספת הוא אינו זכאי להטבה זו.
כל העיסקאות בחברת מרכז הקווים בע”מ הינם על פי היתר עיסקה ברית פנחס.
ההתנתקות מהשירות:
מנוי חודשי המעוניין להתנתק מהשירות יכול לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון – 0723-18-18-18 בשלוחת מענה אנושי
במייל m0723181818@gmail.com – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
או דרך לשונית צור קשר באתר – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
ביטול המנוי יכנס לתוקף 3 ימי עסקים לאחר הבקשה, ויחל בפועל מתאריך החיוב הקרוב של המנוי.
למשתמשים באפליקציה שימו לב כי בשימוש באפליקציה הנך מספק לחברה פרטים אישיים מזהים מסוימים כגון מספר הטלפון ואנשי הקשר שלך. בנוסף כל מידע או תוכן אחר המפורסם באפליקציה ו\או אתר מרכז הקווים לפי הנחיות המשתמש או שיקול דעתו הופך לתוכן שפורסם ואינו נחשב כמידע אישי. המידע האישי או תוכן שהנכם חושפים מרצונכם הופך לציבורי וניתן לאסוף אותו ולהשתמש בו על ידי אחרים. שמכם, ומספר הטלפון שלכם  מוצגים בפני משתמשים אחרים בשירות מרכז הקווים, בנוסף, משתמשים אחרים יכולים לראות את אנשי הקשר שיש לך במשותף איתם.
בהתקנת האפליקציה הנך מאשר\ת שאת\ה מבין, מסכים\ה ומקבל\ת כי משתמשי האפליקציה של מרכז הקווים שיש להם את המספר שלך ברשימת אנשי הקשר שלהם, יוכלו לראות את השמות שלכם כפי שהם נשמרים ברשימת אנשי הקשר שלך.  אם אינך מעוניין\ת לשתף מידע זה עם משתמשי מרכז הקווים האחרים, אל תוריד\י, התקן\י או השתמש\י ביישום.
עם זאת ללא התחייבות יתכן ובעתיד ניתן יהיה  לבטל את השיתוף בהגדרות האפליקציה, והנתונים שנאספו ממכם ימחקו מהשרת, אך סעיף זה הינו ללא התחייבות משפטית.
בזמן שימוש באפליקציה או בשירות זיהוי שיחה חסויה השרתים שלנו מתעדים באופן אוטומטי את המידע העובר בהם, כגון זמן זיהוי השיחה ועוד, עם זאת לא מתבצעת הקלטה השיחה לשיחות המזוהות מחסוי למנוי שלא רשום לשירות הקלטת שיחות של מרכז הקווים, יומני שרת אלה כוללים מידע כגון בקשת האינטרנט, כתובת פרוטוקול האינטרנט (כתובת IP), סוג הדפדפן, שפת הדפדפן, רשימת אנשי הקשר, הפניה / יציאה של דפים וכתובות אתרים, שמות דומיינים, משך הזמן המושקע בדפים מסוימים, התאריך והשעה של הבקשה, קובצי cookie  שייתכן שיזהו את הדפדפן שלך באופן ייחודי, את מספר הטלפון שלך, את מספר הטלפון שאת הסטטוס שלו אתה מבקש ועוד פרטי מידע נוספים. אנו משתמשים במידע הניתן לזיהוי אישי שלך וכן במידע מסוים שאינו ניתן לזיהוי אישי (כגון נתוני שימוש אנונימיים של משתמשים, רשימות אנשי קשר, קובצי cookie, כתובות IP, סוגי דפדפן ועוד) כדי לשפר את איכות השירות.
אנו לא משתמשים במספר הטלפון שלך או במידע עליך כדי לשלוח מסרים מסחריים או שיווקיים ללא הסכמתך, עם זאת, אנו עשויים להשתמש במספר הטלפון שלך ללא הסכמה נוספת למטרות לא שיווקיות או ניהוליות כגון עדכון או שדרוג האפליקציה, דיווח על תום תקופת השירות וכדומה.

לפרטים נוספים וכן לקבלת מידע אודות החברה ושירותים נוספים של החברה ניתן להתקשר למספר 0723-18-18-18