תנאי השירות

תקנון השירות:
 
השירות מסופק ללקוח ע”י חברת מרכז הקווים בע”מ להלן “החברה”
השירות ניתן בעמידה בתנאי השירות ולאחר התשלום בלבד ובמכשירים תומכי הפניה, והפניה למספרים הבאים:
לקוחות כלל החברות *67* ו0799258086# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות פלאפון ורמי לוי מהקומות הלא כשרות בלבד *67* ו 0559925184#  ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות חברת פלאפון ורמי לוי מהקומות הכשרות בלבד, *67* ו0504135439# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.

שימו לב כי אם ההפניה הופעלה בהצלחה צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה.

אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. זה אומר שהמכשיר לא תומך בהפניה ועל הלקוח לדבר עם ספק הסלולר שלו על מנת שיאפשרו לו הפניה.
 להלן מספרי שירות הלקוחות של החברות לתועלת הציבור:
 סלקום – 1800-052-052. למנויים –  123*
פרטנר 1800-800-054. למנויים – 054*. 
פלאפון 1800-050-166. למנויים – 166*. 
הוט מובייל 1-800-800-053. למנויים – 0053*. 
רמי לוי  076-8888-600.
לאחר הרישום והתשלום לשירות המנוי הופעל כעת יש לדחות את השיחה הנכנסת ממספר חסוי על מנת לקבל את הזיהוי.
במכשירים בעלי רשימת דחייה מומלץ להוסיף מספר חסום לרשימת הדחייה.
במכשירים ללא רשימת דחייה יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר.
לקוחות גולן טלקום שימו לב – לרוב לקוחות גולן טלקום אין אפשרות הפניה, ולכן יש לפנות לחברת גולן טלקום לפני רכישת מנוי. מספר הטלפון של חברת גולן טלקום הוא 0058*
לקוח גולן טלקום שאינו יכול לבצע הפניה שרכש מנוי, יוכל לבקש את ביטול העיסקה או קבלת החזר בתוך 14 יום מתאריך העיסקה, בדרכי יצירת קשר המפורטים למטה.
לתשומת לבכם:
הפרה של אחד מסעיפים אלו תחשב כהפרת התקנון:
1. אין לעשות בשירות שום פעילות עיסקית לרבות שליחת דברי ספאם ודואר זבל למספרים שזוהו על ידי השירות. שימוש לצורך עיסקי ו\או לצורך שליחת ספאם ו\או דואר זבל, יחשב כהפרת התקנון.
2. אין לעשות בשירות ו\או מכוחו שום פעילות בלתי חוקית ו\או הפרה של חוקי מדינת ישראל ו\או החוקים הבינלאומיים, שימוש שלא כחוק יחשב כהפרה של התקנון, 
במידה ונעשתה הפרה של התקנון רשאית החברה לנתק באופן מיידי את הלקוח מהשירות, וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך, ובנוסף מתחייב הלקוח לפצות ולשפות את החברה על כל נזק שיגרם לה כתוצאה מהפרת התקנון מיד עם דרישתה הראשונית.
החברה לא מתחייבת לגלות שיחות ממספר חסוי שנחסמו ע”י שירות בתשלום, או על ידי כל צורת חסימה אחרת למעט דרך הגדרות הטלפון, אך יתכן ואף שיחות אלו יזוהו ע”י החברה.
כמו כן במידה והשירות יחדול לפעול משך יותר מ48 שעות ברציפות, באשמת החברה המפעילה, הלקוח יזוכה על החלק היחסי בחבילה שלא נוצל, ע”י הוספת הזמן שבו השירות לא פעל לחבילה.
החברה אינה אחראית על אי שימוש בשירות עקב שגיאה של הלקוח, לרבות באחת מההגדרות הנ”ל, ניתן לקבל שירות בטלפון 0723-18-18-18.
שימו לב כי שיחה לאחר זיהוי חסוי תנותק לאחר 2 דקות שיחה.
ההטבה אותה מקבלים לקוחות “מנוי חודשי” – חודש ראשון ב4.90 ש”ח בלבד, ניתנת פעם אחת בלבד לכל מספר, במידה והמנוי ביטל את השירות אחרי קבלת ההטבה, ונרשם פעם נוספת, הוא אינו זכאי להטבה זו פעם שנייה, והוא יחויב במחיר מלא מהחודש הראשון.
כל העיסקאות בחברת מרכז הקווים בע”מ הינם על פי היתר עיסקה ברית פנחס.
ההתנתקות מהשירות:
מנוי חודשי המעוניין להתנתק מהשירות יכול לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון – 0723-18-18-18 בשלוחת מענה אנושי
במייל m0723181818@gmail.com – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
או דרך לשונית צור קשר באתר – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
ביטול המנוי יכנס לתוקף 3 ימי עסקים לאחר הבקשה, ויחל בפועל מתאריך החיוב הקרוב של המנוי.
לפרטים נוספים וכן לקבלת מידע אודות החברה ושירותים נוספים של החברה ניתן להתקשר למספר 0723-18-18-18