שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לכם שאלות. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

הקלטת שיחה

המיוחד בשירות הקלטת שיחה שלנו הוא שהקלטה הינה על קו הטלפון שלכם, גם אם יש לכם מכשיר פשוט ללא אפליקציות, וגם אם אין לכם אינטרנט, כל זמן שיש לכם אפשרות לקבל שיחות, אתם גם יכולים להקליט אותם

הקלטת השיחה מגיעה אליכם למייל, ובנוסף השיחות נשמרות באזור האישי שלכם בשרתים המאובטחים שלנו באתר למשך 180 יום – שאחריהם השיחות נמחקות מהשרת בצורה אוטמטית, אם ברצונכם למחוק את השיחות לפני כן אתם יכולים לעשות זאת בצורה פשוטה באזור האישי שלכם באתר.

יש להיכנס ללשונית האזור האישי בראש האתר, ולהכניס את מספר הטלפון שלכם, ואת הסיסמא שבחרתם בזמן הרישום לשירות.

בזמן שמחייג אליכם מישהו שאתם מעוניינים להקליט, כל שעליכם לעשות הוא לדחות (!) את השיחה, אל דאגה השיחה לא מתנתקת, המתקשר לא מרגיש בכלום, ואחרי 3-4 שניות השיחה תופיע אצלכם שוב על צג הטלפון הפעם כל מה שתדברו יוקלט !

יש להתקשר למספר 0799-472-888 ולהקיש את המספר אליו ברצונכם לחייג, מי שתחייגו אליו יראה על הצג את המספר שלכם האישי, והשיחה תוקלט ותגיע אליכם למייל. אם המכשיר שלכם לא לידכם אתם יכולים להתקשר מכל מכשיר טלפון אחר, ולהקיש את מספר הטלפון איתו נרשמתם לשירות, ואת הסיסמא שלכם, ולחייג עם הזיהוי של המכשיר שלכם לכל מי שתרצו.

זיהוי חסוי

ע”י אחת מאפשרויות יצירת הקשר באתר. הדרך המומלצת ביותר היא להתקשר למספר 0723-18-18-18 ולמלא אחרי ההוראות

אם הצטרפת לשירות לחודש חד פעמי, אחרי חודש השירות מתנתק ולא תחוייב בחיוב נוסף, אבל עם הצטרפת לשירות מנוי חודשי, השירות לא ינותק כל זמן שהכרטיס מחויב.

יש לפנות לחברת התקשורת המפעילה את הסלולר שלך לצורך בקשה להפעלת השירות מספרי הטלפון של החברות הם סלקום – 1800-052-052. למנויים –  123*.  פרטנר 1800-800-054. למנויים – 054*. פלאפון 1800-050-166. למנויים – 166*.  הוט מובייל 1-800-800-053. למנויים – 0053*. רמי לוי  076-8888-600.

במקרים מסוימים כן, יש לפנות לשירות הלקוחות לצורך בירור.

כרגע רק במדינת ישראל

תמיכה בשירות

ההפניה הינה על מנת שכשאתם דוחים את המספר, המספר מופנה למערכת הזיהוי שלנו שמזהה את המספר החסוי ושולחת מחדש את המספר עם הזיהוי שלו, אם דחיתם מספר שאינו חסוי המערכת מנתקת את השיחה מיידית.

יש לחייג את הספרות הבאות *67* ו0799258086# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
ללקוחות פלאפון ורמי לוי מהקומות הלא כשרות בלבד *67* ו 0559925184#  ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
ללקוחות חברת פלאפון ורמי לוי מהקומות הכשרות בלבד, לחייג את הספרות הבאות *67* ו0504135439# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
 

אם המכשיר תומך בהפניה לאחר הקשת המספרים צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה. אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. זה אומר שהמכשיר לא תומך בהפניה וצריך לדבר עם חברת התקשורת בשביל שיאפשרו ללקוח הפניה (בגולן טלקום זה בד”כ לא אפשרי).

מערכות תוכן

פונים לשירות הלקוחות באחת מהדרכים בלשונית צור קשר, ונציג יצור איתכם קשר בהקדם

המערכות תוכן הרגילות שלנו מותאמות לשימוש ותפעול מלא  דרך הטלפון ללא צורך באינטרנט. במערכות מותאמות אישית יש לבדוק זאת בשלב ההקמה.

היכנס ללשונית כניסה לניהול בראש האתר, והכנס את מספר המערכת שלך, ואת הסיסמא שקיבלת מהשירות לקוחות, ותתחיל לנהל…

תשלום

יתכן  ובעתיד,  אך כרגע התשלום באשראי בלבד.

אם השימוש הוא לטווח קצר, כגון זיהוי מספר בודד, מומלץ לרכוש את השירות לחודש חד פעמי, אך אם השירות הוא לטווח ארוך מומלץ לרכוש את השירות לשנה.

עליך לבצע מחדש את ההפניה, בחברה החדשה, אך כמובן שאין צורך לשלם פעם נוספת

עליך ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו על מנת שישנו עבורך את המספר , שימו לב כי ניתן לשנות מספר פעם אחת בלבד בכל תקופת המנוי.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל נושא אחר, אנחנו כאן כדי להשיב לפנייתכם.