תנאי השירות – חבילות הכל כלול

הסבר על השירות:
לאחר הפעלת מנוי וביצוע הפניה, ביכולתכם להקליט כל שיחה נכנסת, לצורך כך יש לדחות את השיחה הנכנסת שברצונכם להקליט, כ3-4 שניות לאחר הדחייה השיחה תופיע שוב על צג המכשיר והפעם כשהיא מוקלטת ע”י המערכת.
אם ברצונכם להקליט שיחה יוצאת יש לחייג למספר 0799-472-888 מהמספר אותו צרפתם למנוי, ולהקיש את המספר אליו ברצונכם לחייג, השיחה תצא עם זיהוי המספר שלכם, או המספר של המשרד לפי בחירתכם, והשיחה תוקלט.
שימו לב לאחר רכישת חבילת הכל כלול, ניתן להנות מהשירותים אותם רכשתם,  כגון זיהוי שיחה חסויה, וקבלת אימייל על שיחה נכנסת כשלא הייתם זמינים, בכל תקופת המנוי. בנוסף שירות הקלטת שיחה נכנסת ויוצאת, ניתן לכמות הדקות אותה רכשתם בחבילה בלבד, ולדוגמא בחבילה שנתית תוכלו להקליט במהלך השנה 1600 דקות, שימו לב כי שיחה לאחר זיהוי חסוי וכן כל שיחה מוקלטת – יוצאת או נכנסת, מורידה מכמות הדקות שברשותכם, אם ניצלתם את מלוא החבילה שברשותכם, לא תוכלו להקליט שיחות גם אם יש ברשותכם מנוי פעיל, בנוסף כל שיחה נכנסת מחסוי תנותק לאחר 2 דקות שיחה, אך תהנו משאר השירותים של המנוי, בנוסף תוכלו לרכוש חבילת דקות ולהמשיך להשתמש גם בשירות הקלטת שיחה.
האזור האישי:
בדף הרכישה תתבקשו להזין סיסמא, הסיסמא תשמש אתכם לכניסה לאזור האישי, לצורך צפייה בשיחות שנכנסו אליכם וכן לצורך שמיעת והורדת ההקלטות של השיחות שבוצעו על ידכם, כמו כן לצורך זיהוי בשיחות יוצאות במידה ולא תחייגו מהמכשיר האישי שלכם,  לתשומת לבכם יש לבחור בסיסמא בעלת מספרים בלבד.
תקנון השירות:
השירות מסופק ללקוח ע”י חברת מרכז הקווים בע”מ להלן “החברה”
השירות ניתן בעמידה בתנאי השירות ולאחר התשלום בלבד ובמכשירים תומכי הפניה, והפניה למספרים הבאים:
לקוחות כלל החברות *67* ו0799258086# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות פלאפון ורמי לוי מהקומות הלא כשרות בלבד *67* ו 0559925184#  ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות חברת פלאפון ורמי לוי מהקומות הכשרות בלבד, *67* ו0504135439# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.

שימו לב כי אם ההפניה הופעלה בהצלחה צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה.

אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. זה אומר שהמכשיר לא תומך בהפניה ועל הלקוח לדבר עם ספק הסלולר שלו על מנת שיאפשרו לו הפניה.
 להלן מספרי שירות הלקוחות של החברות לתועלת הציבור:
 סלקום – 1800-052-052. למנויים –  123*
פרטנר 1800-800-054. למנויים – 054*. 
פלאפון 1800-050-166. למנויים – 166*. 
הוט מובייל 1-800-800-053. למנויים – 0053*. 
רמי לוי  076-8888-600.
לאחר הרישום והתשלום לשירות המנוי הופעל כעת יש לדחות את השיחה הנכנסת שהנכם מעוניינים להקליט על מנת לבצע הקלטת שיחה.
בנוסף במכשירים בעלי רשימת דחייה (בד”כ SAMSUNG) מומלץ להוסיף לרשימת דחייה מספר חסום, לצורך שירות זיהוי חסוי.
במכשירים ללא רשימת דחייה יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר.
לקוחות גולן טלקום שימו לב – לרוב לקוחות גולן טלקום אין אפשרות הפניה, ולכן יש לפנות לחברת גולן טלקום לפני רכישת מנוי. מספר הטלפון של חברת גולן טלקום הוא 0058*
לקוח גולן טלקום שאינו יכול לבצע הפניה שרכש מנוי, יוכל לבקש את ביטול העיסקה או קבלת החזר בתוך 14 יום מתאריך העיסקה, בדרכי יצירת קשר המפורטים למטה.
לתשומת לבכם:
הפרה של אחד מסעיפים אלו תחשב כהפרת התקנון:
1. אין לעשות בשירות שום פעילות עיסקית לרבות שליחת דברי ספאם ודואר זבל למספרים שזוהו על ידי שירות זיהוי חסוי. שימוש לצורך עיסקי ו\או לצורך שליחת ספאם ו\או דואר זבל, יחשב כהפרת התקנון.
2. אין לעשות בשירות ו\או מכוחו שום פעילות בלתי חוקית ו\או הפרה של חוקי מדינת ישראל ו\או החוקים הבינלאומיים, שימוש שלא כחוק יחשב כהפרה של התקנון, 
במידה ונעשתה הפרה של התקנון רשאית החברה לנתק באופן מיידי את הלקוח מהשירות, וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך, ובנוסף מתחייב הלקוח לפצות ולשפות את החברה על כל נזק שיגרם לה כתוצאה מהפרת התקנון מיד עם דרישתה הראשונית.
החברה לא מתחייבת לגלות שיחות ממספר חסוי שנחסמו ע”י שירות בתשלום, או על ידי כל צורת חסימה אחרת למעט דרך הגדרות הטלפון, אך יתכן ואף שיחות אלו יזוהו ע”י החברה.
כמו כן במידה והשירות יחדול לפעול משך יותר מ48 שעות ברציפות, באשמת החברה המפעילה, הלקוח יזוכה על החלק היחסי בחבילה שלא נוצל, ע”י הוספת הזמן שבו השירות לא פעל לחבילה.
החברה אינה אחראית על אי שימוש בשירות עקב שגיאה של הלקוח, לרבות באחת מההגדרות הנ”ל, ניתן לקבל שירות בטלפון 0723-18-18-18.
שימו לב כי שיחה לאחר זיהוי חסוי וכן שיחה מוקלטת לאחר דחייה, מורידה מכמות הדקות שברשותכם, אם ניצלתם את מלוא החבילה שברשותכם, לא תוכלו להקליט שיחות גם אם יש ברשותכם מנוי פעיל, בנוסף כל שיחה נכנסת מחסוי תנותק לאחר 2 דקות שיחה.
כל העיסקאות בחברת מרכז הקווים בע”מ הינם על פי היתר עיסקה ברית פנחס.
ההתנתקות מהשירות:
מנוי קבוע המעוניין להתנתק מהשירות יכול לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון – 0723-18-18-18 בשלוחת מענה אנושי
במייל m0723181818@gmail.com – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
או דרך לשונית צור קשר באתר – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
ביטול המנוי יכנס לתוקף 3 ימי עסקים לאחר הבקשה, ויחל בפועל מתאריך החיוב הקרוב של המנוי.
מנוים קבועים שימו לב שעל מנת למנוע טעויות וחיובים כפולים, תאריך החיוב של ההוראת קבע, הינו יום אחד לפני תאריך הרכשיה שלכם, לדוגמא אם רכשתם חבילה ב26/11/18 יום החיוב הבא שלכם יהיה 25/12/18, תוקף המנוי יהיה למשך חודש שלם ולא יושפע מתאריך החיוב.
לפרטים נוספים וכן לקבלת מידע אודות החברה ושירותים נוספים של החברה ניתן להתקשר למספר 0723-18-18-18