הוראות הפעלת השירות

הקלטת שיחות

חבילות הכל כלול

הוראות הפעלת השירות:

התחברות לשירות

לצורך הפעלת השירות יש להקיש את הספרות הבאות על מכשיר הטלפון – 0799500200#*67*

או 0504135439#*67*

ולסיום להקיש על מקש החיוג.

אם יש הודעה MMI הופעל בהצלחה או ההפניה הופעלה בהצלחה או שירות הפניית שיחות הופעל בהצלחה, הרישום הצליח, ואפשר להתקדם לתשלום, שימו לב השירות לא יהיה פעיל ללא תשלום.

אם ההפניה לא הצליחה יש לפנות לשירות לקוחות לפני השלב הבא.

הקלטת השיחה

אחרי ההתחברות לשירות, תשלום והפעלת השירות, אתם יכולים להקליט את השיחות שלכם:

כאשר נכנסת למכשירכם שיחה שאתם מעוניינים להקליט יש לדחות את השיחה, (אל דאגה השיחה לא מתנתקת, והמחייג ממשיך לשמוע צליל חיוג רגיל), לאחר 3-4 שניות השיחה תופיע שוב במכשירכם – הפעם השיחה תוקלט, ובסיום השיחה תקבלו מייל עם הקלטת השיחה, וכמו כן היא תופיע באזור האישי שלכם באתר “מרכז הקווים”.

בעלי אייפון שימו לב – אפשר לדחות שיחה על ידי הקשה פעמיים על כפתור הנעילה של המסך.

חבילת דקות

לתשומת לבכם:

כל מנוי מקבל כמות דקות לצורך שימוש להקלטת שיחות.

מנוי חודשי 90 דקות לחודש. מנוי חצי שנתי 700 דקות. ומנוי שנתי 1650 דקות

ניתן להקליט שיחות עד להגבלת כמות הדקות שקיבלתם ברכישה, באם ברצונכם להמשיך להקליט ניתן לרכוש חבילת דקות נוספת כאן.

שימו לב כי חבילת דקות ניתן לרכוש רק על מנוי קיים.

האזור האישי

על מנת להיכנס לאזור האישי יש להקיש בשדה שם המשתמש את המספר טלפון איתו נרשמתם לשירות ואת הסיסמא אותה תבחרו בטופס הרישום, שימו לב כי מכיון שהסיסמא משמשת גם לטלפון, יש לבחור סיסמא עם מספרים בלבד.

לאחר שנרשמתם לשירות תוכלו להכנס לאזור האישי עם השם משתמש והסיסמא שלכם ולצפות בהקלטות ובשיחות שלכם שבוצעו דרך המערכת.

קבלת התראות למייל

המנויים לשירות מקבלים התראות למייל הרשום במערכת, על כל שיחה שנכנסה בזמן שהמכשיר לא היה זמין,

לדוגמא אם המכשיר היה מנותק,

או אם בדיוק חייגתם למישהו אחר,

או סתם הייתם באזור בלי קליטה,

תקבלו מייל על כל מספר שחיפש אתכם, עם הזמן המדויק שהוא חייג אליכם

מהיום כבר לא תפספסו שיחות !

זיהוי שיחה חסויה

בנוסף לכל ההטבות תהנו גם משירות שיחה חסויה, בכל תקופת המנוי.

בכל פעם שנכנסת אליכם שיחה ממספר חסוי יש לדחות את השיחה על מנת לקבל את הזיהוי, 3-4 שניות לאחר הדחייה השיחה תופיע שוב במכשירכם הפעם עם הזיהוי האמיתי של השיחה, וכמובן עם הקלטת השיחה, במכשירים בעלי רשימת דחייה מומלץ להוסיף מספר חסום לרשימת הדחייה. במכשירים ללא רשימת דחייה יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר.

"הפתרון הבטוח ביותר להקלטת שיחות שבאמת חשוב לכם לשמור"

הוראות השירות בקצרה:

המיוחד בשירות הקלטת שיחה שלנו הוא שהקלטה הינה על קו הטלפון שלכם, גם אם יש לכם מכשיר פשוט ללא אפליקציות, וגם אם אין לכם אינטרנט, כל זמן שיש לכם אפשרות לקבל שיחות, אתם גם יכולים להקליט אותם, ולקבל את ההקלטה תוך מספר שניות ישירות למייל שלכם, בנוסף כל ההקלטות של השיחות שלכם מאוחסנות בצורה מאובטחת בענן ובנוסף גם במייל שלכם.

הקלטת השיחה מגיעה אליכם למייל, ובנוסף השיחות נשמרות באזור האישי שלכם באתר למשך 180 יום – שאחריהם השיחות נמחקות מהשרת בצורה אוטמטית, אם ברצונכם למחוק את השיחות לפני כן אתם יכולים לעשות זאת בצורה פשוטה באזור האישי שלכם באתר.

על מנת להנות מהשירות, יש לרכוש את אחת מהחבילות שאנו מציעים ללקוחות. אם אתם מעונינים להקליט סך גדול של דקות אתם יכולים לרכוש גם חבילת דקות, הדקות שלכם יהיו תקפות למשך הזמן שהחבילה שלכם יהיה תקפה, אם תאריכו את זמן החבילה תוקף הדקות יוארך באופן אוטמטי.

בזמן שמחייג אליכם מישהו שאתם מעוניינים להקליט, כל שעליכם לעשות הוא לדחות (!) את השיחה, אל דאגה השיחה לא מתנתקת, המתקשר לא מרגיש בכלום, ואחרי 3-4 שניות השיחה תופיע אצלכם שוב על צג הטלפון הפעם כל מה שתדברו יוקלט !

יש להתקשר למספר 0799-472-888 ולהקיש את המספר אליו ברצונכם לחייג, מי שתחייגו אליו יראה על הצג את המספר שלכם האישי, והשיחה תוקלט ותגיע אליכם למייל. אם המכשיר שלכם לא לידכם אתם יכולים להתקשר מכל מכשיר טלפון אחר, ולהקיש את מספר הטלפון איתו נרשמתם לשירות, ואת הסיסמא שלכם, ולחייג עם הזיהוי של המכשיר שלכם לכל מי שתרצו.

תלוי בכם. אם יש לכם מנוי ודקות הקלטה, כל שיחה שתדחו תופיע על צג המכשיר שלכם אחרי 3-5 שניות שוב, והפעם תוקלט. אם אתם לא מעוניינים להקליט את השיחה, פשוט אל תדחו אותה השיחה לא תגיע למערכות שלנו, ולא תתבצע הקלטה.

לאחר בחירת חבילה ותשלום יש להקיש על צג הטלפון את הספרות הבאות 0799500200#*67* ובסיום ללחוץ על מקש החיוג, אם קיבלתם הודעה MMI הופעל בהצלחה, או הפניה הופעלה בהצלחה, השירות הופעל במכשירכם בהצלחה. אם לא יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו כאן.

בהחלט, מנויים מקבלים בנוסף גם שירות זיהוי שיחה חסויה בחינם לכל תקופת המנוי, וכן קבלת e-mail על כל שיחה שחיפשו אתכם כשלא הייתם זמינים, (למשל כשבדיוק חייגתם למישהו אחר, או סתם שהמכשיר שלכם היה מנותק). ובנוסף אפשרות לחייג מהמכשיר הנייד עם זיהוי של המספר של הבית \ המשרד שלכם – וכל זה ללא תשלום נוסף.