פתיחת מערכת תוכן:
הוראות לפתיחת מערכת תוכן חדשה:
שימו לב פתיתת מערכות תוכן בתשלום חודשי בלבד, אין פתיחת מערכות חנמיות !!
לפתיחת מערכת תוכן חדשה יש לשלוח אימייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת m0723181818@gmail.com ולציין בכותרת המייל "בקשה למערכת תוכן"
בהודעת האימייל יש לכתוב את מטרת הקו, בצורה ברורה. כמו כן יש לצרף למייל צילום ת"ז.
שימו לב כי לא ניתן לפתוח דרכינו קווים משפחתיים.
לאחר שהבקשה תאושר תקבלו מייל משירות הלקוחות עם מספר המערכת שלכם וטופס ועדת רבנים למילוי.
כעת כבר תוכלו להתחיל לערוך את הקו אבל לפני כן יש למלא את הטופס ולשלוח לנו למייל.
כעת הקו פעיל ותוכלו להשמיע את התכנים שלכם לציבור.
בהצלחה !
שאלות נפוצות - מערכות תוכן
הסברים:
יש להיכנס לקישור הבא:
https://merkaz.clickcall.co.il/serverscall/admin/login.php
להכניס את השם משתמש שקיבלתם במייל שהוא מספר המערכת שלכם בלי הספרה 0 בהתחלה, וכן להכניס את הסיסמא שקיבלתם במייל.
יש ללחוץ עם העכבר על הקובץ אותו רוצים להעביר אחורה \ קדימה, ללחוץ במקביל על המקש Shift ולגרור את הקובץ לשלוחה הרצויה
שימו לב:
ישנה אפשרות צינתוק אוטומטי כשנכנסת הודעה, וישנה אפשרות כניסה לפי ת"ז מספר או סיסמא, כמו כן יש אפשרות להעלות הודעה שתושמע לאחר כמה שעות \ ימים, להוראות בנושאים אלו יש לפנות לשירות הלקוחות.
שימו לב סדר השלוחות משנה רק למראה נקי של המערכת, מה שקובע את פעולת השלוחה זה ההקשה המוגדרת בלבד.
לשינוי סדר השלוחות יש לבחור את השלוחה המתאימה עם העכבר וללחוץ במקביל על המקלדת על Shift ולגרור את השלוחה למקום הרצוי.
שימו לב אפשרות זו קצת מורכבת ויש לעשותה בזהירות.
יש להיכנס לניהול טלפוני מלא ("כניסה לניהול") ושם להיכנס לשלוחה 3 לבחור את השלוחה המתאימה (רק בשלוחת הודעות!) להגדיר אותה שוב כשלוחות הודעות, ואז לבחור בהמשך, יהיה לכם אפשרות להוסיף צליל בין הקבצים.
בהצלחה
לצורך הגדרת שלוחת ניהול מלא יש להגדיר סיסמא לניהול, את הסיסמא מגדירים ב"הגדרות מערכת" \ ניהול טלפוני \ בשדה "סיסמא"
לא למלא את השדה של כניסה לניהול בכלל.
לאחר מכן יש לפתוח שלוחת "כניסה לניהול", לאחר שתיכנסו אליה תתבקשו להקיש את הסיסמא שהזנתם ב"הגדרות המערכת"
שימו לב – אם תוסיפו סיסמא גם במאפיינים של שלוחת הניהול, תצטרכו להקיש 2 סיסמאות ברצף, אחת של המערכת ואחת של השלוחה.
על מנת לחפש קובץ ממשתמש מסויים בקבצים זמניים, יש להיכנס לקבצים זמניים (מתחת תפריט ראשי שנה נעילה) לאחר הכניסה יש להקיש בשדה החיפוש בצד ימין למעלה את מספר הטלפון שהקליט את ההודעה, כך שיוצגו רק ההקלטות ממספר זה.
במידה ורוצים לראות פרטים על הקובץ ניתן להניח את סמן העכבר על הקובץ בלא לחיצה ולהמתין מספר שניות.
פתרון תקלות:
הבעיה: אני מתקשר למספר שקיבלתי ולא שומע כלום רק שקט.
הפתרון: כנראה שאין לך הקלטת תפריט ראשי מוגדרת בקו, יש להיכנס לממשק הניהול, ניהול שלוחות, ולבחור בצד ימין למטה "תפריט ראשי שינה נעילה" ללחוץ על שנה ולהעלות הקלטה לתפריט.
הבעיה: בכניסה למערכת, או לאחת השלוחות, או אחרי הקשת סיסמא בשלוחת הניהול יש הקלטה "מספר השלוחה שגוי אנא נסה שנית"
הפתרון: להיכנס לאתר, למחוק את ההקלטה שנמצאת במאפייני השלוחה או התפריט הבעייתיים, או בתפריט הראשי, ולהעלות את ההקלטה מחדש.
הבעיה: שלוחת ניהול מהיר שמיועדת להקלטה בשלוחה מסויימת מקליטה לשלוחה אחרת, או לא מקליטה בכלל.
הפתרון: להיכנס לאתר, לשלוחה הבעייתית ולבדוק האם ב"בחר שלוחה" מוגדרת השלוחה הנכונה, שימו לב שגם אם פעם הגדרתם נכון אם שינתם את הגדרות השלוחה לאחר שהגדרתם את שלוחת הניהול יש להגדיר שוב את שלוחת הניהול המהיר.
כדאי גם לבדוק האם מספר ההקשה של שלוחת הניהול המהיר תואם את מספר ההקשה הרצויה.
הבעיה: הקלטתי קובץ ואני לא רואה אותו באתר, אבל לא שומע אותו בטלפון.
הפתרון: להוריד את הקובץ ולהעלות שוב.
כרגע אנחנו עובדים לבדוק מה מקור התקלה ולפתור אותה לגמרי.
הבעיה: משתמש הקליט הודעה למערכת ושכח להקיש על סולמית בסיום ההקלטה.
הפתרון: ההודעה תישמר ב"קבצים זמניים" מתחת ל"תפריט ראשי שנה נעילה"
הבעיה: בטעות מחקתי קובץ שלא היה צריך להימחק.
הפתרון: הקובץ נמצא ב"קבצים שנמחקו" מתחת "תפריט ראשי שנה נעילה" בניהול שלוחות
הבעיה: דו"ח שיחות לא מגיע למייל, או שאי אפשר להיכנס באתר לאפשרות דוח שיחות
הפתרון: אין.
כרגע עקב העומסים, לא ניתן לקבל דו"ח שיחות למייל, וכן ברוב שעות היממה לא ניתן להוריד דו"ח שיחות, יתכן וביום שלישי הקרוב ד' אייר העניין יסודר.
הבעיה: כל הקבצים בשלוחה נעלמו.
הפתרון: אם משנים שלוחת הודעות לסוג שלוחה אחר למשל "שלוחה בעלת 9 שלוחות" כל הקבצים יעלמו, הפתרון הוא להחזיר את סוג השלוחה לשלוחת הודעות, ולהוריד משם את כל הקבצים ורק אז להגדיר את השלוחה כשלוחה המבוקשת.
הבעיה: אני נכנס לשלוחת הניהול ומקיש סיסמא, אחר כך המערכת דורשת סיסמא נוספת.
הפתרון: לשלוחת כניסה לניהול מוגדרת סיסמא ב"הגדרות מערכת" אם תגדירו סיסמא נוספת במאפייני השלוחה המערכת תדרוש 2 סיסמאות, לכן יש להגדיר סיסמא לשלוחת ניהול רק ב"הגדרות מערכת" ניהול טלפוני.
הבעיה: קובץ גדול לא מצליח לעלות בשלמות למערכת, לאחר שהתקדמו חלק מאחוזי העלאה ההעלאה נתקעת.
הפתרון: הסיבה בד"כ בגלל שהאתר מתוכנן שאם אין שימוש פרק זמן מסוים החשבון מתנתק, לכן הפתרון הוא להשאיר את "שיחות אונליין" בכרטיסייה נפרדת בדפדפן כך שיהיה כל הזמן "שימוש" באתר, כך הקובץ יועלה בשלמותו.
הבעיה: נסיון למחוק שלוחה נתקל בהודעת שגיאה.
הפתרון: יש למחוק את כל הקבצים בשלוחה לפני מחיקת השלוחה, במידה ואין קבצים בשלוחה, יתכן ובעבר השלוחה הייתה סוג שלוחה של שלוחה בעלת 9 שלוחות, במקרה כזה צריך להגדיר אותה קודם בחזרה כשלוחה בעלת 9 שלוחות למחוק את כל השלוחות ורק אז יהיה אפשר למחוק את השלוחה. (כנ"ל גם במקרה שסוג השלוחה היה למשל תא קולי וכדומה).
רכישת קרדיטים
עבור שיגור הודעות-
מחיר ליחידה 16 אגורות להודעה
-
ברכישה מעל 1000 יחידות מחיר 12 אגורות להודעה
-
עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
עלות הקרדיטים הינה:
16 אגורות להודעה עד 1000 הודעות
ו12 אגורות להודעה מעל 1000
(16 ש"ח ל100 קרדיטים 120 ש"ח ל1000)
וזאת עקב המחירים הגבוהים וחוסר הזמינות לתקלות במערכת התשלום באתר, עקב גרסה נסיונית של החיבור לספקי האשראי.
בניית מערכת על ידי השירות
הקמת המערכת והשלוחות-
בניית המערכת במלואה על ידי השירות
-
הקמת שלוחות הניהול
-
שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
-
עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
הקמת מערכת תוכן חדשה
יש לפנות לשירות הלקוחו-
הקצאת מספר
-
מערכת תוכן בניהול עצמי
-
שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
-
ערוצים פרטיים בתשלום נוסף