תנאי השירות

תקנון השירות:
השירות מסופק ללקוח ע”י חברת מרכז הקווים בע”מ להלן “החברה”
השירות ניתן בעמידה בתנאי השירות ולאחר התשלום בלבד ובמכשירים תומכי הפניה, והפניה למספרים הבאים:
לקוחות כלל החברות *67* ו0799258086# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לקוחות חברת פלאפון ורמי לוי בלבד, *67* ו0504135439# ובסיום הקשת כל המספרים ללחוץ על מקש החיוג.
לשימוש בשירות תא קולי למייל יש לבצע בנוסף את ההפניה בהגדרות שיחה גם ב"אין מענה" למספר 0504135439.

שימו לב כי אם ההפניה הופעלה בהצלחה צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה, אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. זה אומר שהמכשיר לא תומך בהפניה ועל הלקוח לדבר עם ספק הסלולר שלו על מנת שיאפשרו לו הפניה.

 להלן מספרי שירות הלקוחות של החברות לתועלת הציבור:
 סלקום – 1800-052-052. למנויים –  123*
פרטנר 1800-800-054. למנויים – 054*. 
פלאפון 1800-050-166. למנויים – 166*. 
הוט מובייל 1-800-800-053. למנויים – 0053*. 
רמי לוי  076-8888-600.
לאחר הרישום והתשלום לשירות המנוי הופעל כעת יש לדחות את השיחה הנכנסת שהנכם מעוניינים להקליט על מנת לבצע הקלטת שיחה, בתהליך הדחייה ברוב המקרים לא יורגש שינוי בצליל החיוג, אך יתכן וישמע צליל שונה מהרגיל, ו\או שהצליל יושמע באיחור, ו\או שיושמע שקט למספר שניות.
אם ההפניה בוצעה בהצלחה ובכל זאת השירות לא עובד במכשירכם יש לפנות לשירות הלקוחות במייל m0723181818@gmail.com לצורך בדיקה והפעלת השירות.
במכשירים בעלי רשימת דחייה (בד”כ SAMSUNG) מומלץ להוסיף לרשימת דחייה מספר חסום, לצורך זיהוי שיחה ממספר חסוי (שימו לב כי במצב כזה לא תוכלו לקבל שיחות ממספר חסום שלא זוהה על ידי המערכת, כמו כן יש לזכור לבטל את הדחייה כשמסתיימת תקופת המנוי).
במכשירים ללא רשימת דחייה יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר.
לקוחות גולן טלקום שימו לב – לרוב לקוחות גולן טלקום אין אפשרות הפניה, ולכן יש לפנות לחברת גולן טלקום לפני רכישת מנוי. מספר הטלפון של חברת גולן טלקום הוא 0058*
לקוחות גולן טלקום שלא הצליחו לבצע הפניה לאחר שרכשו מנוי, יוכלו לבקש את ביטול העיסקה או קבלת החזר בתוך 14 יום מתאריך העיסקה, בדרכי יצירת קשר המפורטים למטה.
 
לקוח\ה שרכש\ה מנוי וחברת התקשורת המפעילה את המנוי שלהם, אינה מאפשרת הפניה, או לקוח\ה שרכש\ה מנוי פעמיים לאותו מספר באותה תקופת שירות, או חלקה, ופרטי ותוקף הרכישה השנייה עודכנו במקום המנוי הראשון,  ו\או לקוח שהשירות אינו עובד במכשירו מכל סיבה שהיא, ניתן יהיה להגיש בקשה לביטול החיוב בתוך 14 יום מתאריך העסקה במייל m0723181818@gmail.com או בטלפון 0723181818 ואנו נבטל את החיוב בהקדם, עם זאת לקוח\ה שלא פנו במהלך תקופה זו לשירות הלקוחות לצורך בקשה לביטול, אין התחייבות לבטל את העסקה.
מכיון שהשירות וחיוב האשראי מתבצע באופן אוטומטי, ואין זיהוי של עסקה כפולה במערכות שלנו לא יתבצע זיכוי אוטומטי ! אמנם במידה ונזהה בכל זאת עסקה כפולה נזכה את הלקוח\ה בשירות זיהוי חסוי לפרק הזמן שנרכש, אלא אם הלקוח\ה יפנו אל שירות הלקוחות בתוך 14 יום כנ”ל על מנת לקבל החזר כספי.
על מנת לנסות למנוע בכל זאת חיובים כפולים, המערכות שלנו מוגנות כך שלא ניתן לחייב את אותו כרטיס פעמיים ביום על אותו סכום, וזאת על מנת להימנע מעסקאות כפולות שנובעות מטעות אנוש, לכן במידה והנכם חוששים שהכרטיס לא עבר ניתן לנסות לחייב באופן מיידי את אותו הכרטיס שוב באותו מסלול באותו יום, ללא חשש מחיוב כפול, אך לא במסלול \ מחיר שונה. מסיבה זו לא ניתן לרכוש באותו כרטיס אשראי שתי מנויים לשתי מספרים במסלול דומה באותו יום.
 
הסבר על השירות:
לאחר הפעלת מנוי וביצוע הפניה, ביכולתכם להקליט כמעט כל שיחה נכנסת, לצורך כך יש לדחות את השיחה הנכנסת שברצונכם להקליט, כ3-4 שניות לאחר הדחייה השיחה תופיע שוב על צג המכשיר והפעם עם זיהוי שיחה מחסום, או במידה ורכשתם חבילת הקלטת שיחות – כשהיא מוקלטת ע”י המערכת. 
אם ברצונכם להקליט שיחה יוצאת יש לחייג למספר 0799-472-888 מהמספר אותו צרפתם למנוי, ולהקיש את המספר אליו ברצונכם לחייג, השיחה תצא עם זיהוי המספר שלכם, או המספר של המשרד לפי בחירתכם, והשיחה תוקלט.
שימו לב לאחר רכישת חבילת הכל כלול, ניתן להנות מהשירותים אותם רכשתם,  כגון זיהוי שיחה חסויה, וקבלת אימייל על שיחה נכנסת כשלא הייתם זמינים, בכל תקופת המנוי. בנוסף שירות הקלטת שיחה נכנסת ויוצאת, ניתן לכמות הדקות אותה רכשתם בחבילה בלבד, ולדוגמא בחבילת הקלטת שיחות שנתית תוכלו להקליט במהלך השנה 1600 דקות, שימו לב כי שיחה לאחר זיהוי חסוי וכן כל שיחה מוקלטת – יוצאת או נכנסת, מורידה מכמות הדקות שברשותכם, אם ניצלתם את מלוא החבילה שברשותכם, לא תוכלו להקליט שיחות גם אם יש ברשותכם מנוי פעיל, אך תוכלו להנות משאר השירותים של המנוי, בנוסף תוכלו לרכוש חבילת דקות ולהמשיך להשתמש גם בשירות הקלטת שיחה.
שימו לב כי יתכן במקרים מסויימים ששיחה תוקלט גם אם לא דחיתם את השיחה, וגם במקרה כזה ירדו מהחבילה שברשותכם כמות הדקות של השיחה שהוקלטה. אם ניצלתם את מלוא החבילה שברשותכם, לא תוכלו להקליט שיחות גם אם יש ברשותכם מנוי פעיל.
שימו לב כי לאחר סיום תקופת המנוי יש לבטל את הפניית השיחות למספר של מרכז הקווים אליו מבוצעת ההפניה כאשר תפוס, בהגדרות שיחה במכשיר שלכם.
כמו כן השירות לא פעיל במידה ואינכם נמצאים בארץ, ומומלץ לפני יציאה מהארץ לבטל את ההפניה, על מנת להימנע מחיובים על השיחה בחברת התקשורת שלכם.
האזור האישי:
בדף הרכישה תתבקשו להזין סיסמא, הסיסמא תשמש אתכם לכניסה לאזור האישי, לצורך צפייה בשיחות שנכנסו אליכם וכן לצורך שמיעת והורדת ההקלטות של השיחות שבוצעו על ידכם, כמו כן לצורך זיהוי בשיחות יוצאות במידה ולא תחייגו מהמכשיר האישי שלכם,  לתשומת לבכם יש לבחור בסיסמא בעלת מספרים בלבד.
 
לתשומת לבכם:
הפרה של אחד מסעיפים אלו תחשב גם היא כהפרת התקנון:
1. אין לעשות בשירות שום פעילות עיסקית לרבות שליחת דברי ספאם ודואר זבל למספרים שזוהו על ידי שירות זיהוי חסוי. שימוש לצורך עיסקי ו\או לצורך שליחת ספאם ו\או דואר זבל, יחשב כהפרת התקנון.
2. אין לעשות בשירות ו\או מכוחו שום פעילות בלתי חוקית ו\או הפרה של חוקי מדינת ישראל ו\או החוקים הבינלאומיים, שימוש שלא כחוק יחשב כהפרה של התקנון, 
במידה ונעשתה הפרה של התקנון או במידה והחברה סבורה שהלקוח אינו פועל בתום לב, רשאית החברה לנתק באופן מיידי את הלקוח מהשירות, וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך, ובנוסף מתחייב הלקוח לפצות ולשפות את החברה על כל נזק שיגרם לה כתוצאה מהפרת התקנון מיד עם דרישתה הראשונית.
אחריות משפטית:
החברה לא מתחייבת לגלות שיחות ממספר חסוי שנחסמו ע”י שירות בתשלום, או על ידי כל צורת חסימה אחרת למעט דרך הגדרות הטלפון, אך יתכן ואף שיחות אלו יזוהו ע”י החברה, בנוסף החברה תהיה לא תישא באחריות במידה ושיחה לא תזוהה ללקוח \ או לא תוקלט, כולה או חלקה מכל סיבה שהיא, כמו כן החברה תהיה פטורה מאחריות במקרה בו השיחה התנתקה בכל שלב שהוא, ו\או במקרה שהשיחה הוקלטה אך לא הגיעה ללקוח למייל או לאזור האישי,  ו\או במקרה שהשיחה הגיעה ללקוח אך נמחקה מהמייל של הלקוח, ו\או מהאזור האישי של הלקוח באתר, ו\או במקרה שנחסמה הגישה של הלקוח לאזור האישי באתר, ו\או במקרה שנחסמה \ בוטלה האפשרות להוצאת ו\או הכנסת שיחות ו\או פקסים משרתי החברה, ו\או במקרה שהלקוח לא קיבל אימייל על שיחה שלא נענתה ו\או על הקלטת שיחה ו\או על הודעת תא קולי ו\או על קבלת פקס.
כל הנ”ל בין עם הדבר קרה פעם אחת ובין עם הדבר קרה פעמים מרובות.
במידה ושירות הקלטת השיחות או זיהוי חסוי יחדול לפעול משך יותר מ48 שעות ברציפות, באשמת החברה המפעילה, הלקוח יזוכה על החלק היחסי בחבילה שלא נוצל, ע”י הוספת הזמן שבו השירות לא פעל לחבילה, זיכוי זה יתבצע או מיד בתום תקופת המנוי של הלקוח, או לאחר שיפנה בדרישה לחברה.
לקוחות שרכשו חבילה עיסקית, לתשומת לבכם: בשליחת או קבלת פקס, מגוון רחב של סיבות יכול לגרום לכך שהפקס לא יגיע לנמען בהצלחה, ולכן לאחר שליחת פקס מומלץ לבדוק עם מקבל הפקס, שהפקס אכן התקבל בהצלחה, וכן במקרה ששלחו לכם פקס מומלץ לבדוק האם הפקס אכן הגיע לתיבת המייל שלכם, החברה לא תישא באחריות על נזקים שנגרמו כתוצאה מפקס ששלחתם ולא הגיע ליעדו, וכן לא תישא באחריות על נזקים שנגרמו כתוצאה מפקס שלא התקבל בשרתי החברה.
מדיניות פרטיות ועוד:
החברה תשמור על ההקלטות ו\או הפקסים בשרתי החברה ו\או בשרתים של חברה אחרת, ותשתדל להגן על השרתים מדליפת מידע  ו\או מחיקת הקלטות פקסים או חומר אחר, אבל לא תישא באחריות בכל מקרה של דליפת מידע אישי ו\או פרסום מידע אישי ו\או פריצה לשרתים ו\או מחיקת ההקלטות או הפקסים לפני תום התקופה של 180 הימים, ו\או אי מחיקתם לאחר 180 יום, ו\או כל תקלה אחרת הקשורה לאחסון ו\או אי אחסון ההקלטות ו\או הפקסים ו\או המידע האישי.
בנוסף מבחינת האחריות המשפטית, כל מידע ו\או תוכן מכל סוג שהוא שפורסם באפליקציה ו\או אתר מרכז הקווים ו\או האיזור האישי ו\או המרכזיה הטלפונית,  וכן הקלטות השיחה שלכם, ו\או הודעות התא קולי, ו\או הפקסים ו\או יומני השיחות שלכם, הופכים לתוכן שפורסם ואינו נחשב כמידע אישי. המידע האישי או תוכן שהנכם חושפים מרצונכם הופך לציבורי.

החברה לא תפרסם את התוכן שלכם ותמנע גישה ציבורית ולמשתמשים אחרים מלבדכם לתוכן האישי שלכם, אך מבחינה משפטית לא תישא באחריות על כך.
אנו לא משתמשים במספר הטלפון שלך או במידע עליך כדי לשלוח מסרים מסחריים או שיווקיים ללא הסכמתך, עם זאת, אנו עשויים להשתמש במספר הטלפון שלך ללא הסכמה נוספת למטרות לא שיווקיות או ניהוליות כגון עדכון או שדרוג האפליקציה, ו\או האתר, ו\אן האזור האישי ו\או תקנון השירות, דיווח על תום תקופת השירות וכדומה.

מידע אישי: 

בזמן שימוש באפליקציה ו\או בשירות זיהוי שיחה חסויה,  ו\או הקלטת שיחה, ו\או שימוש בתא קולי, ו\או שליחת ו\או קבלת פקסים, השרתים שלנו מתעדים באופן אוטומטי את המידע העובר בהם, כגון זמן זיהוי השיחה ועוד, עם זאת לא מתבצעת הקלטה השיחה לשיחות המזוהות מחסוי למנוי שלא רשום לשירות הקלטת שיחות של מרכז הקווים, יומני שרת אלה כוללים מידע כגון בקשת האינטרנט, כתובת פרוטוקול האינטרנט (כתובת IP), סוג הדפדפן, שפת הדפדפן, רשימת אנשי הקשר, הפניה / יציאה של דפים וכתובות אתרים, שמות דומיינים, משך הזמן המושקע בדפים מסוימים, התאריך והשעה של הבקשה, קובצי cookie שייתכן שיזהו את הדפדפן שלך באופן ייחודי, את מספר הטלפון שלך, את מספר הטלפון שאת הסטטוס שלו אתה מבקש ועוד פרטי מידע נוספים. אנו משתמשים במידע הניתן לזיהוי אישי שלך וכן במידע מסוים שאינו ניתן לזיהוי אישי (כגון נתוני שימוש אנונימיים של משתמשים, רשימות אנשי קשר, קובצי cookie, כתובות IP, סוגי דפדפן ועוד) כדי לשפר את איכות השירות.

שונות:

החברה אינה אחראית על אי שימוש בשירות עקב שגיאה של הלקוח, לרבות באחת מההגדרות הנ”ל, ניתן לקבל שירות בטלפון 0723-18-18-18.
במידה ואין מענה בטלפון, וכן במקרים דחופים בכל שעות היממה, יש לשלוח מייל לm0723181818@gmail.com ונשתדל לענות בהקדם.
מנויים לחבילות "בסיסי" שימו לב כי שיחה נכנסת מחסוי תנותק לאחר 2 דקות שיחה.

לתשומת לבכם החברה שומרת לעצמה את הזכות לנתק את הלקוח מהשירות, ומהאיזור האישי בכל זמן שהוא ולזכות אותו על החלק היחסי בחבילה, וזאת ללא שיהיה ללקוח כל טענה בקשר לכך.

כל העסקאות בחברת מרכז הקווים בע”מ הינם על פי היתר עיסקה ברית פנחס.

התישנות:

על כל הרכישות באתר ו\או באפליקציה ו\או במערכת הטלפונית ו\או אצל נציגי השירות תחול תקופת התיישנות מקוצרת של שנה אחת.

ההתנתקות מהשירות:
מנוי קבוע המעוניין להתנתק מהשירות יכול לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון – 0723-18-18-18 בשלוחת מענה אנושי
במייל m0723181818@gmail.com – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
או דרך לשונית צור קשר באתר – לציין את המספר המנוי ואת הבקשה.
ביטול המנוי יכנס לתוקף 3 ימי עסקים לאחר הבקשה, ויחל בפועל מתאריך החיוב הקרוב של המנוי.

מנוים קבועים שמחוייבים בהוראת קבע שימו לב, שעל מנת למנוע טעויות וחיובים כפולים, תאריך החיוב של ההוראת קבע, הינו יום אחד לפני תאריך הרכישה שלכם, לדוגמא אם רכשתם חבילה ב26/11/18 יום החיוב הבא שלכם יהיה 25/12/18, תוקף המנוי יהיה למשך חודש שלם ולא יושפע מתאריך החיוב.

 

למשתמשים באפליקציה: שימו לב כי בשימוש באפליקציה הנך מספק לחברה פרטים אישיים מזהים מסוימים כגון מספר הטלפון ואנשי הקשר שלך. בנוסף כל מידע או תוכן אחר המפורסם באפליקציה ו\או אתר מרכז הקווים לפי הנחיות המשתמש או שיקול דעתו הופך לתוכן שפורסם ואינו נחשב כמידע אישי. המידע האישי או תוכן שהנכם חושפים מרצונכם הופך לציבורי וניתן לאסוף אותו ולהשתמש בו על ידי אחרים. שמכם, ומספר הטלפון שלכם מוצגים בפני משתמשים אחרים בשירות מרכז הקווים, בנוסף, משתמשים אחרים יכולים לראות את אנשי הקשר שיש לך במשותף איתם.
בהתקנת האפליקציה הנך מאשר\ת שאת\ה מבין, מסכים\ה ומקבל\ת כי משתמשי האפליקציה של מרכז הקווים יוכלו לראות את השמות של אנשי הקשר שלך כפי שהם שמורים ברשימת אנשי הקשר שלך. אם אינך מעוניין\ת לשתף מידע זה עם משתמשי מרכז הקווים האחרים, אל תוריד\י, התקן\י או השתמש\י ביישום.

לפרטים נוספים וכן לקבלת מידע אודות החברה ושירותים נוספים של החברה ניתן להתקשר למספר 0723-18-18-18

 
דילוג לתוכן