קבלו את השליטה המלאה על מכשיר הפלאפון שלכם.

זיהוי שיחה חסויה

מהיום תוכלו לדעת מי מתקשר אליכם אפילו ממספר חסוי

זיהוי חסוי שלב א' - בחירת מפעיל

אנא בחר את חברת הסלולר שלך

לקוחות חברה שאינה מופיעה כאן יש לבחור בחברת פלאפון

שלב ב’ ביצוע הפניה

יש להקיש על מכשיר הפלאפון את הספרות הבאות

0504107890#*67*

בסיום ההקשה יש ללחוץ על מקש החיוג

כעת צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה. אם ההפניה הופעלה בהצלחה יש להמשיך לשלב הבא.

שימו לב: לפני יציאה מהארץ יש לבטל את ההפניה על מנת להימנע מחיובים גבוהים לחברת הסלולר שלכם
למידע על ביטול הפניה בסיום מנוי או ביציאה מהארץ יש לגלול למטה לאזור "ביטול הפניה" .

אנחנו כבר ממש בסוף >> תשלום

לקוחות גולן טלקום שימו לב !
לרוב, חברת גולן טלקום אינה מאפשרת הפניה, אלא אם מבקשים זאת מהשירות לקוחות באופן מפורש. לכן נא לא להמשיך לשלב הבא לפני שעברתם את השלב הנוכחי בהצלחה, והופיעה במכשירכם ההודעה - MMI הופעל בהצלחה. למעבר לאתר שירות הלקוחות של חברת גולן טלקום על מנת להיכנס לאזור האישי שלכם בגולן ולבצע הפניה יש להקיש כאן (לתשומת לבכם יש לבצע הפניה כאשר תפוס למספר 0799258086)

אנא בחרו את זמן השימוש הרצוי:
אנא המתן...

תמיכה בהפנייה:

יש להקיש את הספרות הבאות בטלפון הנייד שלכם (או ללחוץ על התמונה המופיעה כאן) ובסיום להקיש על מקש החיוג:

אם לא הסתדרתם:

יש לבחור את החברה שבה אתם מנויים, להקיש על הסמל שלה, ולאחר מכן להקיש במכשיר הטלפון שלכם על מקש החיוג.

אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. יתכן והמכשיר לא תומך בהפניה ויש ליצור קשר עם חברת התקשורת שלכם
יש לבקש מהם שיאפשרו לכם הפניה כאשר תפוס בלבד (לא הפניה לכל השיחות) למספר 0504107890 או 0799258086, ולאחר מכן להמשיך בתהליך הרישום,

לקוחות גולן טלקום

לקוחות גולן טלקום שימו לב: לצערינו לא ניתן לבצע הפניה באופן עצמאי ללקוחות גולן טלקום, לצורך ביצוע הפניית שיחות יש להתקשר לשירות הלקוחות של גולן בטלפון *0058 או באזור האישי באתר גולן טלקום 
כאן
לצורך הפעלת השירות יש לבקש מהם לבצע עבורכם הפניית שיחות כאשר תפוס למספר 0799500200 שימו לב ! יתכן ותצטרכו לחזור על הפעולה בכל חודש מחדש.

ביטול הפניה

לאחר סיום תקופת המנוי, או לפני יציאה מהארץ, יש לבטל את הפניית השיחות למספר של מרכז הקווים אליו מבוצעת ההפניה כאשר תפוס, הביטול מתבצע בהגדרות שיחה במכשיר שלכם - הפניית שיחות - הפניה כאשר תפוס - ביטול ההפניה.

לאחר ההקשה יש ללחוץ על מקש החיוג, שימו לב לוודא ביטול ההפניה, אם הפעולה לא הצליחה יש לבטל ידנית בהגדרות שיחה במכשיר שלכם בהפניית שיחות - הפניה כאשר תפוס.

לקוחות פרטנר בעלי מכשיר אייפון שימו לב

כרגע השירות עובד ללקוחות פרטנר ממכשירי אנדרואיד ברוב המקרים בצורה רגילה. לקוחות בעלי מכשירי אייפון - עקב שינויים טכניים מול חברת פרטנר, השירות יהיה זמין לחלק מבעלי האייפון שהינם לקוחות פרטנר באזור האישי ובאפליקציה בלבד. ולחלקם השירות לא יעבוד כלל.
בנוסף הוספנו שירות נסיוני חדש שישלח הודעת sms עם זיהוי המספר מחסום למנוי שלא קיבל שיחה חוזרת עם זיהוי המספר. למרות זאת, לחלק מבעלי אייפון בחברת פרטנר, השירות לא יצליח לעבוד באופן תקין. אם נתקלתם בבעיה יש לפנות אלינו (24 שעות) בווצאפ 0723181818
לקוח שהשירות לא יעבוד לו, ויפנה אלינו בווצאפ אנו נחזיר לו את התשלום ששילם עבור השירות.
לקוח שלא פנה אנו מניחים שהשירות עובד לו תקין ולא נוכל לתת החזר ללא פנייה לשירות הלקוחות שלנו. (פתרנו את הבעיה לרוב מלקוחות פרטנר ואנו מקווים שבעתיד השירות יהיה זמין לכלל לקוחות פרטנר כרגיל)
להמשך רכישה הקישו כאן

דילוג לתוכן