קבלו את השליטה המלאה על מכשיר הפלאפון שלכם.

זיהוי שיחה חסויה

מהיום תוכלו לדעת מי מתקשר אליכם אפילו ממספר חסוי

זיהוי חסוי שלב א' - בחירת מפעיל

אנא בחר את חברת הסלולר שלך

שלב ב’ ביצוע הפניה

יש להקיש על מכשיר הפלאפון את הספרות הבאות

0799258086#*67*

בסיום ההקשה יש ללחוץ על מקש החיוג

כעת צריכה להופיע על המכשיר הודעה בסגנון MMI הופעל בהצלחה, או ההפניה הופעלה בהצלחה וכדומה. אם ההפניה הופעלה בהצלחה יש להמשיך לשלב הבא.

לקוחות גולן טלקום שימו לב:
לצורך ביצוע הפניית שיחות יש להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון *0058 או באזור האישי באתר גולן טלקום כאן

אם על הצג יש הודעה לא הופעל \ או כל הודעת תקלה אחרת. יתכן והמכשיר לא תומך בהפניה ויש ליצור קשר עם חברת התקשורת שלכם ולבקש שיאפשרו לכם הפניה כאשר תפוס למספר 0799258086 או 0559925184, ולאחר מכן להמשיך בתהליך הרישום, למידע על ביטול הפניה בסיום מנוי או ביציאה מהארץ יש לגלול לסוף העמוד.

אנחנו כבר ממש בסוף >> תשלום

לקוחות גולן טלקום שימו לב !
לרוב, חברת גולן טלקום אינה מאפשרת הפניה, אלא אם מבקשים זאת מהשירות לקוחות באופן מפורש. לכן נא לא להמשיך לשלב הבא לפני שעברתם את השלב הנוכחי בהצלחה, והופיעה במכשירכם ההודעה - MMI הופעל בהצלחה. למעבר לאתר שירות הלקוחות של חברת גולן טלקום על מנת להיכנס לאזור האישי שלכם בגולן ולבצע הפניה יש להקיש כאן (לתשומת לבכם יש לבצע הפניה כאשר תפוס למספר 0799258086)

שימו לב ניתן לשלם ולהירשם 24 שעות ביממה, גם במענה האוטומטי במספר 0723-18-18-18

אנא בחר את זמן השימוש הרצוי:
אנא המתן...

תמיכה בהפנייה:

יש לבחור את החברה שבה אתם מנויים, להקיש על הסמל שלה, ולאחר מכן להקיש במכשיר הטלפון שלכם על מקש החיוג.

CANCEL

ביטול הפניה

לאחר סיום תקופת המנוי, או לפני יציאה מהארץ, יש לבטל את הפניית השיחות למספר של מרכז הקווים אליו מבוצעת ההפניה כאשר תפוס, הביטול מתבצע בהגדרות שיחה במכשיר שלכם - הפניית שיחות - הפניה כאשר תפוס - ביטול ההפניה.

לאחר ההקשה יש ללחוץ על מקש החיוג, שימו לב לוודא ביטול ההפניה, או לבטל ידנית בהגדרות שיחה במכשיר שלכם בהפניית שיחות - הפניה כאשר תפוס.