פתיחת מערכת תוכן:

הוראות לפתיחת מערכת תוכן חדשה:
שימו לב בשלב זה עד להודעה חדשה אין פתיחת מערכות חנמיות !!

לפתיחת מערכת תוכן חדשה יש לשלוח אימייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת m0723181818@gmail.com ולציין בכותרת המייל "בקשה למערכת תוכן"

בהודעת האימייל יש לכתוב את מטרת הקו, בצורה ברורה. כמו כן יש לצרף למייל צילום ת"ז.

שימו לב כי לא ניתן לפתוח דרכינו קווים משפחתיים.

לאחר שהבקשה תאושר תקבלו מייל משירות הלקוחות עם מספר המערכת שלכם וטופס ועדת רבנים למילוי.

כעת כבר תוכלו להתחיל לערוך את הקו אבל לפני כן יש למלא את הטופס ולשלוח לנו למייל.

כעת הקו פעיל ותוכלו להשמיע את התכנים שלכם לציבור.

בהצלחה !

שאלות נפוצות - מערכות תוכן

הסברים:

יש להיכנס לקישור הבא: 

https://merkaz.clickcall.co.il/serverscall/admin/login.php

להכניס את השם משתמש שקיבלתם במייל שהוא מספר המערכת שלכם בלי הספרה 0 בהתחלה, וכן להכניס את הסיסמא שקיבלתם במייל.

יש ללחוץ עם העכבר על הקובץ אותו רוצים להעביר אחורה \ קדימה, ללחוץ במקביל על המקש Shift ולגרור את הקובץ לשלוחה הרצויה

שימו לב:

שלוחת "ניהול מהיר שלוחה בודדת" מפעילה רק שלוחת הודעות.
שלוחת "הפעלת שידור חי" מפעילה רק שלוחת שידור חי.
במידה ואין לכם במערכת את סוג השלוחה "הפעלת שידור חי"
ניתן לפנות אלינו במייל m0723181818@gmail.com ולציין בכותרת המייל את מספר המערכת שלכם, ונוסיף לכם את האפשרות.
אם אתם מעוניינים בתמיכה לשלוחת רישום נתונים, או שלוחת טריוויה, תשלחו מייל לשירות הלקוחות, עם הנושא "תמיכה בטריוויה" או רישום נתונים, ותציינו מספר טלפון לחזרה, ונציג שמתמחה בנושא יחזור אליכם וידריך אתכם בתפעול השלוחות.

ישנה אפשרות צינתוק אוטומטי כשנכנסת הודעה, וישנה אפשרות כניסה לפי ת"ז  מספר או סיסמא, כמו כן יש אפשרות להעלות הודעה שתושמע לאחר כמה שעות \ ימים, להוראות בנושאים אלו יש לפנות לשירות הלקוחות.

עלות הקרדיטים הינה 16 אגורות להודעה עד 1000 הודעות ו12 אגורות להודעה מעל 1000 
(16 ש"ח ל100 קרדיטים 120 ש"ח ל1000)
לאחר התשלום לשלוח מייל עם מספר המערכת ובכותרת בקשה להוספת קרדיטים אחרי תשלום, ולכתוב את כמות הקרדיטים ששולמו עליהם.
 פתחנו שרת נפרד למיני מערכות תוכן הנקרא שידורון, בשרת ישנה אפשרות פתיחה של מערכות.
המערכת כוללת 2 סוגי מערכות
א. מערכת תוכן בה אפשר להקליט תכנים ב9 שלוחות מ1 עד 9 בלבד.
מקבלים מספר מקליטים תפריט ותכנים, ומפרסמים לציבור, אין שום תכונה אחרת מעבר, (גם לא גישה אינטרנטית)
מתאים לכל מי שרוצה להשמיע תכנים לציבור גדול בלי בלאגן וכאב ראש.
ב. מערכת "שידורון" מערכת שידורים חיים.
במערכת זו יש אפשרות רק להשמיע שידורים בשלוחה 1 ולשמוע שידורים קודמים בשלוחה 2.  אין שום תכונה אחרת מעבר, (גם לא גישה אינטרנטית ולא תוכן בשלוחות נוספות) מתאים לשיעורי דף היומי וכדומה.
אם אתם רוצים להפוך את מערכת השידורון לחדר ועידה שבהקשה על 0 אפשר להשתיק \ לבטל השתקה וללמוד יחד, תמלאו את הטופס המצ"ב – שימו לב על פי הוראות הרבנים זוהי אפשרות למוסדות בלבד.
כמו כן על כל מספר יש למלא את הטופס המצ"ב טופס ועדת רבנים עבור קו כשר
את המערכות ניתן לפתוח ב0723181818 שלוחה 7 מענה אוטומטי בלבד !
 
שימו לב המערכת עדיין בפיתוח יתכנו תקלות ושינויים במערכות.
כמו כן נכון לעכשיו לא תינתן תמיכה אנושית למערכות אלו.
בהצלחה

שימו לב סדר השלוחות משנה רק למראה נקי של המערכת, מה שקובע את פעולת השלוחה זה ההקשה המוגדרת בלבד.

לשינוי סדר השלוחות יש לבחור את השלוחה המתאימה עם העכבר וללחוץ במקביל על המקלדת על Shift ולגרור את השלוחה למקום הרצוי.

הגדרות ברירת המחדל הם כדלהלן:
שלוחות 1 ו 3 זה 10 שניות קדימה ואחורה.
שלוחה 5 להפסקת השמעה ושוב 5 להמשך.
שלוחות 46 למעבר לקובץ הבא או לקובץ הקודם.
שלוחות 7-9 הרצה 5 דקות קדימה ואחורה 
ניתן לשנות את ההגדרות בלחיצה בצד שמאל למעלה על מספר המערכת המודגש גלילה למטה להגדרות מקשים ושינוי.
כמו כן ניתן לשנות בהגדרות שלוחה
 

שימו לב אפשרות זו קצת מורכבת ויש לעשותה בזהירות.

יש להיכנס לניהול טלפוני מלא ("כניסה לניהול") ושם להיכנס לשלוחה 3 לבחור את השלוחה המתאימה (רק בשלוחת הודעות!) להגדיר אותה שוב כשלוחות הודעות, ואז לבחור בהמשך, יהיה לכם אפשרות להוסיף צליל בין הקבצים.

בהצלחה

לצורך הגדרת שלוחת ניהול מלא יש להגדיר סיסמא לניהול, את הסיסמא מגדירים ב"הגדרות מערכת"  \ ניהול טלפוני \ בשדה "סיסמא"

לא למלא את השדה של כניסה לניהול בכלל.

לאחר מכן יש לפתוח שלוחת "כניסה לניהול", לאחר שתיכנסו אליה תתבקשו להקיש את הסיסמא שהזנתם ב"הגדרות המערכת"

שימו לב – אם תוסיפו סיסמא גם במאפיינים של שלוחת הניהול, תצטרכו להקיש 2 סיסמאות ברצף, אחת של המערכת ואחת של השלוחה.

על מנת לחפש קובץ ממשתמש מסויים בקבצים זמניים, יש להיכנס לקבצים זמניים (מתחת תפריט ראשי שנה נעילה) לאחר הכניסה יש להקיש בשדה החיפוש בצד ימין למעלה את מספר הטלפון שהקליט את ההודעה, כך שיוצגו רק ההקלטות ממספר זה.

במידה ורוצים לראות פרטים על הקובץ ניתן להניח את סמן העכבר על הקובץ בלא לחיצה ולהמתין מספר שניות.

פתרון תקלות:

הבעיה: אני מתקשר למספר שקיבלתי ולא שומע כלום רק שקט.

הפתרון: כנראה שאין לך הקלטת תפריט ראשי מוגדרת בקו, יש להיכנס לממשק הניהול, ניהול שלוחות, ולבחור בצד ימין למטה "תפריט ראשי שינה נעילה" ללחוץ על שנה ולהעלות הקלטה לתפריט.

הבעיה: בכניסה למערכת, או לאחת השלוחות, או אחרי הקשת סיסמא בשלוחת הניהול יש הקלטה "מספר השלוחה שגוי אנא נסה שנית"

הפתרון: להיכנס לאתר, למחוק את ההקלטה שנמצאת במאפייני השלוחה או התפריט הבעייתיים, או בתפריט הראשי, ולהעלות את ההקלטה מחדש.

 

הבעיה: שלוחת ניהול מהיר שמיועדת להקלטה בשלוחה מסויימת מקליטה לשלוחה אחרת, או לא מקליטה בכלל.

הפתרון: להיכנס לאתר, לשלוחה הבעייתית ולבדוק האם ב"בחר שלוחה" מוגדרת השלוחה הנכונה, שימו לב שגם אם פעם הגדרתם נכון אם שינתם את הגדרות השלוחה לאחר שהגדרתם את שלוחת הניהול יש להגדיר שוב את שלוחת הניהול המהיר.

כדאי גם לבדוק האם מספר ההקשה של שלוחת הניהול המהיר תואם את מספר ההקשה הרצויה.

הבעיה: הקלטתי קובץ ואני לא רואה אותו באתר, אבל לא שומע אותו בטלפון.

הפתרון: להוריד את הקובץ ולהעלות שוב.

כרגע אנחנו עובדים לבדוק מה מקור התקלה ולפתור אותה לגמרי.

הבעיה: משתמש הקליט הודעה למערכת ושכח להקיש על סולמית בסיום ההקלטה.

הפתרון: ההודעה תישמר ב"קבצים זמניים" מתחת ל"תפריט ראשי שנה נעילה"

הבעיה: בטעות מחקתי קובץ שלא היה צריך להימחק.

הפתרון: הקובץ נמצא ב"קבצים שנמחקו" מתחת "תפריט ראשי שנה נעילה" בניהול שלוחות

הבעיה: דו"ח שיחות לא מגיע למייל, או שאי אפשר להיכנס באתר לאפשרות דוח שיחות

הפתרון: אין.

כרגע עקב העומסים, לא ניתן לקבל דו"ח שיחות למייל, וכן ברוב שעות היממה לא ניתן להוריד דו"ח שיחות, יתכן וביום שלישי הקרוב ד' אייר העניין יסודר.

הבעיה: כל הקבצים בשלוחה נעלמו.

הפתרון: אם משנים שלוחת הודעות לסוג שלוחה אחר למשל "שלוחה בעלת 9 שלוחות" כל הקבצים יעלמו, הפתרון הוא להחזיר את סוג השלוחה לשלוחת הודעות, ולהוריד משם את כל הקבצים ורק אז להגדיר את השלוחה כשלוחה המבוקשת.

הבעיה: אי אפשר לשמור הגדרות מערכת, מתקבלת הודעת שגיאה.
 
הפתרון: בחלק מהדפדפנים בכל פעם שפותחים את "הגדרות מערכת" הדפדפן ממלא את אחד משדות הסיסמה בצורה אוטומטית, ולכן יש שגיאה בשמירת ההגדרות החדשות, יש לחפש את השדה שהתמלא, ולמחוק את הנתונים. לאחר מכן ניתן לשמור את ההגדרות.

הבעיה: אני נכנס לשלוחת הניהול ומקיש סיסמא, אחר כך המערכת דורשת סיסמא נוספת.

הפתרון: לשלוחת כניסה לניהול מוגדרת סיסמא ב"הגדרות מערכת" אם תגדירו סיסמא נוספת במאפייני השלוחה המערכת תדרוש 2 סיסמאות, לכן יש להגדיר סיסמא לשלוחת ניהול רק ב"הגדרות מערכת" ניהול טלפוני.

הבעיה: קובץ גדול לא מצליח לעלות בשלמות למערכת, לאחר שהתקדמו חלק מאחוזי העלאה ההעלאה נתקעת.

הפתרון: הסיבה בד"כ בגלל שהאתר מתוכנן שאם אין שימוש פרק זמן מסוים החשבון מתנתק, לכן הפתרון הוא להשאיר את "שיחות אונליין" בכרטיסייה נפרדת בדפדפן כך שיהיה כל הזמן "שימוש" באתר, כך הקובץ יועלה בשלמותו.

הבעיה: נסיון למחוק שלוחה נתקל בהודעת שגיאה.

הפתרון: יש למחוק את כל הקבצים בשלוחה לפני מחיקת השלוחה, במידה ואין קבצים בשלוחה, יתכן ובעבר השלוחה הייתה סוג שלוחה של שלוחה בעלת 9 שלוחות, במקרה כזה צריך להגדיר אותה קודם בחזרה כשלוחה בעלת 9 שלוחות למחוק את כל השלוחות ורק אז יהיה אפשר למחוק את השלוחה. (כנ"ל גם במקרה שסוג השלוחה היה למשל תא קולי וכדומה).

סרטוני הדרכה:

רכישת קרדיטים

עבור שיגור הודעות
0
16
להודעה
  • מחיר ליחידה 16 אגורות להודעה
  • ברכישה מעל 1000 יחידות מחיר 12 אגורות להודעה
  • עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
החל מ12 אגורות

עלות הקרדיטים הינה:

 16 אגורות להודעה עד 1000 הודעות 
ו12 אגורות להודעה מעל 1000 

(16 ש"ח ל100 קרדיטים 120 ש"ח ל1000)

לאחר התשלום לשלוח מייל עם מספר המערכת ובכותרת בקשה להוספת קרדיטים אחרי תשלום, 
ולכתוב באימייל את כמות הקרדיטים ששולמו עליהם.
 
 שימו לב:
מומלץ לא לשלם במערכת הטלפונית עצמה או באתר הניהול 
וזאת עקב המחירים הגבוהים וחוסר הזמינות לתקלות במערכת התשלום באתר, עקב גרסה נסיונית של החיבור לספקי האשראי. 

בניית מערכת על ידי השירות

הקמת המערכת והשלוחות
250 החל מ
  • בניית המערכת במלואה על ידי השירות
  • הקמת שלוחות הניהול
  • שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
  • עבור לקוחות עם מערכת קיימת בלבד
שירות מלא
 
 לאחר התשלום יש לשלוח מייל נפרד לשירות m0723181818@gmail.com עם פרטים אלו:
שם מוסד, שם איש קשר, טלפון ,כתובת אימייל, שם המשלם.
 
לצורך בניית מערכת יש לשלוח את פרטי המוסד בצורה ברורה מאוד !
כמה כיתות כמה כיתות מקבילות איזה שלוחה תהיה להודעות הנהלה וכו'.
 
 שימו לב השירות לקוחות והתמיכה, לאחר הבנייה הוא השירות הרגיל, 
 
כמו כן יתכן ונגביל גישה לסך מסויים של ערוצים בזמני עומס חריגים.
 התשלום הוא על ההקמה בלבד, ללא קשר לאחזקת המערכת..

הקמת מערכת תוכן חדשה

יש לפנות לשירות הלקוחו
150
70 לחודש
  • הקצאת מספר
  • מערכת תוכן בניהול עצמי
  • שליחת הודעות (בתשלום נוסף)
  • ערוצים פרטיים בתשלום נוסף
ללא התחייבות
 לאחר התשלום יש לשלוח מייל נפרד לשירות m0723181818@gmail.com עם פרטים אלו:
שם מוסד, שם איש קשר, טלפון ,כתובת אימייל, שם המשלם.
 
המספר לא נמכר אלא נשאר בבעלותינו והתשלום עבור הקצאת המספר לשימוש חודשי.
 
השירות ללא התחייבות ויתכן שינוי במחירים \ הפסקת השירות בעתיד.
 
 
 
דילוג לתוכן