התשלום בוצע בהצלחה

תודה שרכשתם אצלנו, מהיום תוכלו לזהות שיחות ממספר חסוי, ותהנו מעוד שרותים רבים ומגוונים בהתאם לחבילה שרכשתם.

הוראות שימוש

והפעלת השירות:

לקוח\ה יקר\ה: 

לאחר הרישום והתשלום על השירות המנוי הופעל, מעכשיו השירות פעיל.

לקוחות שרכשו מנוי עם הוראת קבע שימו לב, הודעה זו מאשרת את הקמת הוראת הקבע ואינה מאשרת חיוב, השירות מותנה בכך שהוראת הקבע על הכרטיס תעבור במועד החיוב, והשירות יחסם ככל והוראת הקבע לא תעבור.

כעת קיבלתם לכתובת המייל שלכם מייל אישור, אם אתם לא מוצאים את המייל חפשו גם בספאם, במידה ומייל האישור לא הגיע, כנראה שלא הזנתם את כתובת המייל שלכם נכון ומומלץ לפנות לשירות הלקוחות שלנו, לעדכון כתובת הדוא"ל שלכם.

מעכשיו כאשר נכנסת שיחה ממספר חסוי יש לדחות (כלומר לנתק) את השיחה הנכנסת שהנכם מעוניינים לזהות או להקליט לפני שעניתם לשיחה, על מנת לבצע הקלטת שיחה, אל דאגה השיחה לא תתנתק ובתהליך הדחייה ברוב המקרים המתקשר לא ירגיש שינוי בצליל החיוג, אך יתכן וישמע צליל שונה מהרגיל.

לאחר בערך כ3-5 שניות השיחה תחזור אל המכשיר כשיחה מזוהה עם הזיהוי האמיתי של המתקשר על צג הטלפון שלכם, 

ללקוחות עם חבילת הקלטת שיחה השיחה תוקלט ותשלח למייל המוגדר במערכת.

במכשירים בעלי רשימת דחייה (בד”כ SAMSUNG) מומלץ להוסיף לרשימת דחייה מספר חסום, לצורך זיהוי שיחה ממספר חסוי (שימו לב כי במצב כזה לא תוכלו לקבל שיחות ממספר חסום שלא זוהה על ידי המערכת, כמו כן יש לזכור לבטל את הדחייה כשמסתיימת תקופת המנוי). 

במכשירים ללא רשימת דחייה יש לדחות באופן ידני את המספר החסום על מנת לקבל זיהוי של המספר. 

ללקוחות שרכשו חבילה הכוללת פקסים – לצורך שליחת פקסים יש להיכנס לאזור האישי באתר ללשונית "פקסים" ולהעלות את הקובץ המבוקש, קבלת פקסים תתבצע על ידי שליחת הפקס למספר הוירטואלי שקיבלתם, הפקס יתקבל למייל המוגדר במערכת. 

חבילות הכוללות שירות תא קולי: לשימוש בשירות תא קולי למייל, לחבילות הכוללות שירות זה, יש לבצע בנוסף הפניה בהגדרות שיחה במכשירכם במצב "אין מענה" 

למספר: 0504-10-7890

לפרטים נוספים ותמיכה טכנית
ניתן ליצור איתנו קשר

בטלפון: 

0723-18-18-18 

או במייל: 

m0723181818@gmail.com


דילוג לתוכן